Na vánoční stromek?

01.11.2021

41.díl komoditního seriálu tedy věnujeme vánočním ozdobám. Více než dvacet položek najdete ve Vánočním speciálu a co produkt, to půvabná vychytávka:

Ozdoby plstěné, dřevěné, fleecové, keramické, s perleťovým lakem, z překližky s možností domalování, břidlicové, z cementu, baňky (červené, zlaté, s vánočními motivy), ve stylových dárkových krabičkách, s balzámem na rty, jako bluetooth reproduktor, motivy: stromeček, hvězda, srdce, vločka, anděl, zvonek, sob, punčocha, santovská čapka, atd.

Ve většině jde o krásné rozdávací předměty, ovšem něco je tu „na tělo“ i pro manažery:

Bluetooth reproduktor – v podobě klasické vánoční baňky, v barvě červené, s otvory reproduktoru sestavenými do podoby stylizované vločky, s elegantní stuhou na zavěšení… až se z vánočních stromků obdarovaných ozvou koledy, atmosféra svátků bude umocněna. Technické parametry předmětu jsou vynikající a díky své velikosti bude dominantou výzdoby.

Ozdoba s perleťovým lakem – další baňka upoutá grafickým zpracováním stromků a perleťovým posypem, ale hlavně precizním balením v krabičce se stejným vzorem. Totéž platí o alternativě se sobem, který s ohledem na vzhled míří spíše na dětského příjemce. Koneckonců, Vánoce jsou hlavě pro děti a obchodnímu partnerovi třeba pomůžete s malým dárkem pro ty jeho?

Vánoční ozdoba stromeček – dokazuje důležitost výběru materiálů: předmět z pravé břidlice se šňůrkou z přírodního motouzu působí nevšedně a navíc, s jeho cenou máte v rukou i vkusnou rozdávačku. Podobně jako u předchozího dárku se nabízí alternativa, a to v podobě pěticípé hvězdy. Také balení podtrhuje vkus.

Když jsme před rokem spolu s Advertising Specialty Institute hodnotili důvody, proč si obdarovaní ponechávají reklamní a dárkové předměty, na prvních třech místech se usadily tyto: 1. Kvalita, 2. Využití a 3. Vzhled nebo přímo atraktivnost produktů. Je nesporné, že uvedené se týká i vánočních ozdob jako dárků k výjimečné příležitosti a navíc – možná využívaných každoročně. V souvislosti s nimi můžeme zmínit i starší data, jak příjemci reklamní a dárkové předměty vnímají. I když v přiložené tabulce nejsou samozřejmě vánoční ozdoby uvedeny, mají je obdarovaní za běžné, přijatelné nebo výjimečné předměty? Jistě za výjimečné jak Vánoce samé. A zatřetí, může vést dobrý dojem z jejich darování k loajalitě s dárcem a tedy k vyšší pravděpodobnosti navázaní či udržení obchodní spolupráce? Ano, jak jsme dokládali vícekrát, například už před před 11 lety.

Vánoce k nám patří historicky, oficiálním křesťanským svátkem se staly již ve 4. století n. l. Slavnostní výzdoba s nimi šla ruku v ruce s ohledem na poměry rodin, ale zdobení stromku je relativně krátká záležitost, i když s kořeny u pohanských Keltů a Germánů, kteří zdobením stromů uctívali své bohy a návrat života. Vánoční stromeček v našem pojetí se poprvé objevil v Německu v půlce 18. století a k nám se odtud dostal na počátku století devatenáctého a původně visel od stropu špičkou dolů. Byl zdoben přírodními produkty, jako je ovoce či ořechy, ale také papírovými řetězy, jaké si ti starší z nás dokonce pamatují ještě z dětství. Legendární, propracované skleněné ozdoby se objevily cca před 160 roky a ozdobami z foukaného skla se už před 90 lety ve světě proslavila naše země.

Věříme, že mezi vzácné vánoční ozdoby Vašich cílových skupin se zařadí a každoročně se budou s láskou věšet na stromky i ty z naší nabídky vánočních dekorací.

 

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie