Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
14.03.2017
Připomínka slavné scény z filmu Zpívání v dešti není od věci. Gene Kellymu bylo do tance i zpěvu bez deštníku, ale vašim cílovým skupinám bude přecejen lépe pod jeho ochranou. Zvláště pak s motivem vaší společnosti.
Deštník
patří k nejvyužívanějším reklamním a dárkovým předmětům a v seriálu o
3DR komoditách tedy nesmí chybět. Patří do velevýznamné kategorie předmětů pro volný čas, v jejímž
rámci jsme ho umístili i na první místo.
Speciálně na deštníky jsme upozornili také v minulém článku
o blížícím se jaru, vycházkách a předmětech, potřebných při náhlých změnách
počasí. Ačkoliv deštník nepatří do hlavní skupiny reklamních předmětů a dárků,
kterou je reklamní textil, má jeho
nejlepší vlastnosti: vysoký komunikační
účinek, praktičnost, účelnost a je předmětem módy. Jestliže jsme
tvrdili, že člověk je nejlepším nosičem reklamního sdělení,
pak deštník je doslova reklamní korunou, viditelnou i z dálky.
Takže, co vše máte k výběru pro své široké cílové skupiny? Mezi
dvěma sty položkami najdete:
Deštníky klasické
s manuálním otevíráním, automatické a dokonce i se systémem
open&close, holové, golfové i skládací, netradiční se 4 panely, běžné se 6
a 8, několik dokonce se 16 panely, elegantní čtvercové, neobvyklý s lichým
počtem 9 panelů, deštníky s kovovou konstrukcí, také se žebry ze
sklolaminátu, s vychytávkou systému proti větru, s plátnem ve většině
z polyesteru, ale též z nylonu, i s UV filtrem nebo z moderního
materiálu polyolefin elastomers,
varianty dvouvrstvé a tedy se dvěma barvami, jeden dvojitý s ventilačním
systémem, deštníky v několika (až deseti) barevných variantách,
s rukojeťmi ze dřeva, plastu, s pěnovou v barvě deštníku,
v různých tvarech, např. kapky,…
Je jisté, že tak potřebný předmět osobní ochrany jako deštník má
hlubokou historii. Dávní lidé za deště používali větve a velké listy, postupně
přemýšleli nad „konstrukcemi“ k upevnění kůží, až se dostali
k něčemu, co bychom deštníkem, či spíše slunečníkem
mohli nazvat. Slunečníkem proto, že vznikal ve starověkých civilizacích, kde
bylo hojnější slunce než dešťové srážky. Koneckonců, anglické umbrella pochází
z latinského umbra – stín. A jak vzniklo „české“ paraple?
Z francouzského parapluie, kde pluie znamená konečně déšť.
Slunečník byl v Říši středu dokonce projevem příslušnosti
k vyšší společnosti a piktogram označující tento pojem v čínštině má
dodnes jeho podobu. Skládací systém se k Číně váže také a byl zde
zkonstruován prý už ve 3. století n. l.
S objevitelskými námořními cestami raného novověku se slunečník
dostal až do Evropy a s ohledem na klima se zde logicky stal deštníkem.
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.