iMi Katalog reklamních předmětů 2015/16

14.05.2015

Nový katalog je nejen tradičně novátorský, ale tentokrát téměř revoluční. Představujeme v něm nové logo společnosti, z jehož provedení a komunikačního potenciálu vychází i grafika katalogu. O logu podrobněji pojednáme v krátké době, ale v rámci vydání nového katalogu uvedeme podstatné. 

Logo vyjadřuje zásadní charakteristiku firmy. Jde v prvé řadě o její hlavní činnosti, kterými jsou logistika a kreativita při výrobě reklamních předmětů a dárků a samozřejmě preciznost práce. Isometrická axonometrie se ukázala jako optimální, tedy přesná a spolehlivá zobrazovací metoda, v jejímž řádu a systému lze být nejen tvořivými, ale kde se vše včetně neznámých nakonec poskládá do profesionálních služeb zákazníkům se stoprocentním výsledkem. Logo je kreativně sestavené ze symbolických barevných krabic ve skladu, případně z kontejnerů v překladištích přístavů.

Nyní tedy k vlastnímu katalogu. Opět obsahuje deset základních rubrik s hlavními kategoriemi reklamních předmětů a opět má s ohledem na nárůst předmětů také více stran. Loňský katalog jich měl 426 s celkem 905 položkami včetně textilu (bez započítání barevných variant), zatímco nový má 450 stran s celkem 985 položkami! Barevných kombinací bez započítání textilu je s loňskem srovnatelný počet, ovšem z aktuálních 2672 položek je novinek o 55 více než vloni, tedy celkem 1058!

Od čísel se konečně přesuneme ke grafice a hlavně k předmětům samotným. Grafické prvky – titulní strana katalogu, piktogramy i úvodní stránky jednotlivých rubrik jsou provedeny v isometrii, zvýrazňující charakter 3D. Obrázky s postavami jsou stylizovaně v přímých liniích v hravém provedení dětských stavebnic. Každá kategorie je nově uvedena zajímavými výsledky výzkumů, které podporují použití reklamních a dárkových předmětů těchto kategorií v komunikačních kampaních. Mezi piktogramy vyniká nový se symbolem kamery. Jím označené předměty je možné shlédnout ve videích na www.imi.cz. No a záběry samotných předmětů jsou v isometrii podle možnosti a vhodnosti ve značné míře provedené také. Strohost? Nikoliv – systém a přehlednost. 

U novinek na prvním místě upozorníme na rozšířenou nabídku powerbank a USB flash disků. Obecně platí, že se držíme trendů a nabízíme tak spoustu novinek z kategorie doplňků k mobilním telefonům a tabletům, to vše v rubrice Kancelář.

V hlavním firemním katalogu nesmí chybět kolekce předmětů Schwarzwolf Outdoor. Byla rozšířeně celkem o deset novinek (více o nich zde), například o sluneční brýle Dark 5in1 s vyměnitelným barevným designem, kapesní svítilnu Kapila, multifunkční nářadí Cavali, sadu nářadí a svítilny Albero, reflexní pláštěnku na batoh Piovere nebo multifunkční elastický pás Ravik.

Podobně jako u nich, postačí si zadat do vyhledavače virtuálního katalogu i názvy novinek značky Vanilla Season, jako jsou například porcovací sada Kitakami, sady koření ve čtyřech variantách – italské Peperoncini, franzouzské Provence, orientální Makalu, grilovací Gravy – a další.

Nový katalog reprezentuje to nejlepší z nabídky, což se týká i nejvyužívanější kategorie reklamních předmětů a dárků – textilu. Najdete zde zástupce námi dodávaných značek a z nich zmíníme nejčetnější Stedman a úplnou novinku, kterou je italská značka Payper (více o ní zde).

Na závěr zbývá uvést, že tištěná verze nového iMi Katalogu reklamních předmětů 2015/16 vyjde v polovině května a poptávat jej můžete u svých account manažerů nebo si o něj napsat. Přejeme vám účelný, ale i příjemný výběr.

Kata-log znamená úplný soupis pojmů. Chceme, aby úvodní pojem nového katalogu - naše nové logo - byl pro klienty i nadále značkou a garantem spolehlivosti a profesionálních služeb.

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie