Pokročilé
vyhledávání
 

Já sním o 3DR bílé …

16.12.2019

O bílých Vánocích si hlavně ve městech zase asi jen necháme zdát, ovšem reklamní a dárkové předměty v bílé zimní barvě jsou realita!

Na podzim jsme uvedli, že za zimní barvu vybereme buď modrou nebo bílou. Malý seriál o barvách ročních období pro 3DR uzavřeme tou, která v sobě obsahuje všechny barvy spektra, tedy bílou. Tu správnou atmosféru si dopřejme alespoň slavnou písní Binga Grosbyho, jenž jako my sní o Vánocích bílých a pojďme rovnou vybírat z reklamních a dárkových předmětů v bílé, kterých je na 3000 položek! Z hlediska kvantity je tedy bílá vítězem, protože jarní zelenou najdete v 1700 reklamních dárcích, letní žlutou v osmi stech a podzimní hnědou „jen“ v 600 položkách. Druhů bílé barvy naopak mnoho nečekejme, ale pokud přijmeme teorii, že nejtmavším odstínem bílé je černá, pak jich v systému RAL najdeme 14. I zde je několik zajímavých názvů: čistě bílá, dopravní, signální, bílý papyrus či bílý hliník.

Protože bílá je složena ze všech barev spektra, je univerzální svým vlivem a například nošením bílého oblečení každý z nás v sobě přijímá vibraci barvy, kterou podle svého charakteru nebo problémů potřebuje. Totéž platí i o lidech, kteří se na bílé oblečení stejně jako na jiné objekty v této barvě dívají.

V interiérech je k výběru druhů a odstínů bílé k výmalbě mnohem více než v systému RAL, a tak mluvíme o zimní ledově nebo sněžně bílé, zářivé či polární bílé nebo o teplejších podzimních tónech jako slonovinová, alabastrová, typ svíčka atd. Protože většina nábytku bývá v podzimní barvě hnědé, budou se na něm dobře vyjímat a s výmalbou doplňovat bílé doplňky a reklamní a dárkové předměty v bílé jsou k tomu k dispozici.

A co vše symbolizuje tato barva? Čistotu, dobro, mír a touhu po dokonalosti, proto je i vlastní oděvům duchovních mnoha náboženství. Psychicky uvolňuje a osvobozuje, ochraňuje a představuje nový začátek a s ohledem na přelom roku je proto ideální barvou reklamních a dárkových předmětů, které v nejbližším období chcete předávat svým cílovým skupinám.

Stejně jako v případě jarní zelené, letní žluté a podzimní hnědé, podívejme se do historie i u zimní bílé. Až do poloviny 16. století byla v Evropě bílá barvou smutku, ovšem v oblékání to změnily tři ženy. Když zemřel francouzský král Jindřich II., jeho milenka neměla právo nosit smuteční bílé šaty a zvolila alespoň kombinaci bílé a černé. Proti tomu vdova královna v odporu proti konkurentce místo bílých do konce života nosila neobvyklé černé šaty. V těch časech skotská královna Marie Stuartovna ke svým vdavkům zvolila nečekaně bílé šaty, prý jako projev svého panenství a tak je tomu dodnes, i když ve většině případů jen symbolicky.

Od módy k vědě a psychologii: Byl to Sir Isaac Newton, který jako první bílé světlo trojbokým skleněným hranolem rozložil na spektrum a dokázal, že bílá není základní barvou, jak se do té doby předpokládalo. A Johann Wolfgang Goethe, který se jako první zabýval psychologií barev, prý bílou nazval superbarvou. Přejeme Vám super závěr roku 2019, super Vánoce a super celý rok příští.


Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag