Pokročilé
vyhledávání
 

Kolo na virus!

25.05.2020

Titulek si „hraje“ se jménem jednoho z největších nepřátel lidstva současnosti. Ano, bojovat s ním budeme zřejmě už stále, ale vyhrávat bude ten, kdo se nedá. Je jisté, že sport posílí náš imunitní systém a tedy šanci zůstat zdraví. A co teprve kolo na virus!

Na světě se ročně vyrobí cca 100 milionů kol a jen u nás to bylo před pěti roky 350 tisíc kusů. Kolo je fenomén a například v zemi jim zaslíbené - Nizozemsku - je vlastní sedm lidí z osmi nad 15 let. U nás to je možná méně, ale i tak je cyklistika v českých zemích jedním z nejoblíbenějších sportů. Bylo to kolo, které nám jako individuální dopravní prostředek umožnilo vyhnout se hromadné dopravě v době pandemie a brzy jsme si na něm ani nemuseli chránit tvář rouškou nebo šátkem. Kolo se zkrátka stalo ještě větším symbolem osobní svobody než kdy dřív. Darovat tak svým cílovým skupinám něco z cyklistického příslušenství právě nyní bude trefa do středu terče jménem Loajalita, tím spíš, že sezóna letních sportů startuje.

Před dvěma roky jsme si řekli něco málo k historii kola. Zajímavostí kolem něj je samozřejmě nespočet, a tak nabízíme jejich malý kaleidoskop:

Nejrychlejší kolo světa bylo vyráběno 4 roky za cenu jednoho milionu liber, se stanovenou limitní rychlostí nepředstavitelných 250 km/h!

V již uvedeném Nizozemsku je nejen vysoký počet kol v povozu, ale ze sítě kanálů se prý ročně vytáhne na 12 tisíc vyhozených.

Nejvíce kol je samozřejmě v Číně – více než půl miliardy!

Známé a nebezpečné vysoké kolo vládlo začínající cyklistice od roku 1870 naštěstí jen 15 let, kdy v roce 1885 Angličan J. K. Starley zavedl revoluční pohon zadního kola řetězem. Vysoká kola se ovšem objevovala až do konce 19. století a dnes jsou opět předmětem retro hobby.

V prudérní Evropě na sklonku 19. století bylo problémem riziko vzrušivosti žen při jízdě, proto se pro ně vyráběla kola s vysokými řídítky a nízkým sedlem.

Pro svou praktičnost se kola používala i ve válkách a takoví Japonci prý na nich za druhé světové dobyli většinu Malajsie.

Kolo jako dokonalý symbol svobodného pohybu inspirovalo dokonce věhlasné automobilky a např. Porsche, Ferrari, Lamborghini a další vyrábějí pod svou značkou luxusní varianty.

Z uvedeného vyplývá, že kolo se stává i symbolem společenského statusu. Uživatelé své miláčky prezentují na veřejnosti a nejenom je. Záleží také na tom, co mají cyklisté na sobě a v tomto směru jim máte co nabídnout. Oděvní značky Payper, Stedman, Slazenger nebo Elevate vyrábějí vedle oděvů pro nošení ve městě široký sortiment reklamního textilu z funkčních materiálů pro sport a pozadu nezůstává ani značka výrobků pro outdoor, sport, turistiku a relax Schwarzwolf Outdoor. Skvěle vyhlížející cyklist(k)a přitahuje pozornost nejen na sebe, ale i na Vaše logo a hlavně – cítí se dobře. A o pocit jde v první řadě! Ve dva roky staré statistice jsme se zabývali tím, jak obdarovaní vnímají obdržené předměty. Za výjimečné uvedli za elektronikou na místě prvním oděvy pro venkovní nošení a na třetím trička. A zajímavost: u větrovek (vedle bund a mikin) je podle výzkumu 97% šance, že příjemci si na nich zapamatují logo a další motivy.

A věřme, že z téměř sta procent na kole necháme za sebou snad i ten virus!


Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag