Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
19.07.2018
Nová data PPAI o vývoji trhu reklamních a dárkových předmětů hovoří jasně: vloni už osmým rokem v USA rostly prodeje, proti roku 2016 o celé 2 miliardy na 23 285 980 409 USD! Co zajímavého dále?
Vloni jsme uvedli
optimistickou prognózu, že růst trhu snad bude po sedmi tučných letech
dlouhodobý a rozebrali jsme změny v jednotlivých komoditách za rok 2016.
Co se dělo dál například se sortimentním lídrem, tedy reklamním textilem? Zatímco předloni konečně překonal třetinový
podíl na trhu (34,28 %), vloni vzrostl dokonce na 35,8 %! Poprvé byl také
rozdělen na reklamní oděvy (28,8 %)
a oděvní doplňky,
které samy o sobě mají podíl na trhu 7 %! Trumfne je pouze nápojové nádobí s 8,4 %, jež ale pokleslo
z předloňských 9,45 %. Přesto, 2. pozici si udržely i vloni. Trojka trhu –
psací potřeby – ze 7,77 %
v roce 2016 vloni sice poklesla na 6,6 %, ale pozici si udržela.
Podrobněji se však podíváme na obnovenou statistiku výzkumu (poprvé od
roku 2007) - pořadí jednotlivých odvětví
hospodářství podle investic do propagačních produktů (tabulka). Jedná se o
celkem 25 oborů, kterým vévodí – jak jinak než obchod (hlavně B2B) – s téměř desetinou podílu na trhu
reklamních a dárkových předmětů (9,4 %). Manažerské dárky všech komodit a ve
vyšších cenových hladinách jsou zkrátka hybatelem obchodní spolupráce a proč
tomu tak je, jsme psali vícekrát, například i v únoru 2014, kdy jsme
dokazovali, že účinnost
reklamních předmětů je vynikající.
Na druhém místě je jen o desetinku procenta slabší vzdělávání (9,3 %) v celé své šíři
veřejného i soukromého školství, od školek až po univerzity. Finanční sféra s 8,1 % obsadila
důstojné třetí místo a velkou pětku uzavírá výrobní sektor s 8 % a zdravotnictví
se 7,1 %. Její celkový podíl na trhu dává v součtu 41,9 %! Nejméně jde
v USA do 3DR investic v rámci fitness
(1 %), telekomunikace (1 %) a možná
překvapivě právních služeb (pouze
0,6 %!).
Jen pro zajímavost přidáme podíl na trhu menších firem s tržbami
pod 2,5 mil. USD – 42,05 % - a velkých s obratem nad tuto částku – 57,95
%.
Asociace PPAI (Promotional Products Association International) výzkum provádí více než 50 let a vychází ze skutečných dat o prodejích amerických distributorských společností. Jaká by asi byla data v rámci České republiky nevíme, ale tak či onak je důležitější účinnost reklamních a dárkových předmětů ve Vašich komunikačních kampaních. Tu nejvyšší zajistí dodavatel, který není prodejcem, ale agenturou.
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.