14.06.2017
Když mluvíme o detailech, dali jsme si práci a v archivu článků vyhledali ty, v nichž se pojem Payper objevuje. S tímto jich je 13 (!) a odkazy na prvních šest uvádíme proti proudu času v závěru. Mají společné jedno – naznačují výjimečnost značky, nabízející moderní, exkluzivní a přitom cenově příznivé oděvy v pestré škále barevných variant pro plnohodnotný a spokojený život, pro práci, volný čas, sport a cestování.
Tvrzení o jedinečnosti značky tedy podpořme i trochou technických informací. Základem reklamního textilu je materiál, a tím nejrozšířenějším je a ještě dlouho určitě zůstane bavlna. U reklamních triček a polokošil značky Payper jde o kvalitní česanou bavlnu s jemnými a dlouhými vlákny (v průměru 3,5 cm), která zajišťují pevnější semknutí a tedy i minimální nestabilitu látky při používání a praní. Jeho důsledkem - při dodržení instrukcí na vnitřní etiketě oděvů – je srážlivost menší než 5 procent! Tento materiál je i příjemnější na nošení, dotyk a vzhledově působí velmi svěže.
Většina mikin značky Payper se vyrábí ze směsové tkaniny se 70 % bavlny a 30 % polyesteru. Jejich poměr se ve spojení s gramáží kolem 300 g/m² ukázal být optimální k dosažení všech potřebných vlastností žádaných u mikin pro celoroční užívání a tedy i nákup. Mějme na paměti, že tloušťka látky není vždy v přímé úměře s gramáží. Rozhodující je pro ni a hlavně pro hřejivost jemnost vlákna a tlustší tkaniny tak mohou být výhřevnější i při nižší gramáži. Uvedli jsme, že Payper nabízí produkty také pro sport: mikrovlákna ze 100% polyesteru, zajišťující odvod potu při fyzické námaze, najdeme u několika modelů funkčních triček a také mikin v provedení tkaniny polar fleece.
Dalším technickým parametrem je střih. Payper nabízí oděvy jak s klasickým, tak i raglánovým rukávem po zvážení všech pro a proti, aby výsledek byl efektní i praktický zároveň. Raglánový střih dává vyšší jistotu pohodlí a je využíván spíše u sportovních oděvů, zvláště mikin. Klasický střih rukávů působí elegantně, ale je potřeba výběr zohlednit cílovým skupinám, aby se obdarovaní cítili co nejkomfortněji. Některá trička mají trubkovitý střih, který je výhodný z hlediska výrobních nákladů a u triček z méně pevné látky nabízí větší stabilitu oděvu při praní. Při něm naopak trička s postraními švy mají nižší srážlivost, a to až pod 3 %!
Příště se podíváme na zajímavosti v detailech, práci s barvami (trička a polokošile Payper mají až dvacet barevných variant!), design a branding. A v jakých článcích jste tedy mohli o značce Payper číst?
Nová KaTaLoGiMiZaCe je tu! – v nedávno představeném Katalogu iMi 2017/2018 jsme ze 40 % novinek mimo jiné vypíchli softschellovou bundu Gale v pánské a dámské variantě ze 100% polyesteru, se zapínáním na zip, s nastavitelnými manžetami, kapucí a dvěma vnějšími kapsami. Elegantních a zároveň účelných detailů není nikdy dost.
Reklamně efektivní skiareály – No. II – v listopadu loňského roku jsme doufali v lepší zimu než v předchozích letech (a ta vydařila) a mezi oděvy pro venkovní nošení uvedli i vesty ve značkových variantách Stedman, Payper a Elevate.
Bunda – to nejlepší navrch! – v srpnu 2016 komoditní seriál pojednal patnáctým dílem o bundách. Od nich chceme ochranu před klimatickými vlivy a patřičný vzhled a právě Payper takové nabízí jak pro běžné nošení ve městě, tak i v drsnějších přírodních podmínkách.
My máme trička, ó my se máme! – v červnu 2016 bylo v nabídce šest triček Payper, dnes jich je už 16!
Nový iMi katalog jako ze sna – podobně jako letos, tak i vloni v květnu vyšel náš hlavní katalog a reklamní textil coby nejrozšířenější kategorii reklamních a dárkových předmětů reprezentovala italská elegance značky Payper. Právem.
TOP 100 3DR - naše webové stránky byly v prosinci 2015 ve znamení TOP 100 reklamních a dárkových předmětů, jak je vnímali account manažeři. Mezi stovkou obchodně nejúspěšnějších produktů potvrdili i polokošili Payper Skipper a bundu Payper Tri a spolu s nimi jsme už tehdy byli rádi a jsme nadále, že se v naší nabídce značka Payper po osmi měsících zcela zabydlela.
Nejhledanější dotazy
Kategorie