Pokročilé
vyhledávání
 

Podzim, podzim přichází…

02.09.2019

… nadělá mi nesnází, zpíval v jedné své písni Jiří Grossmann. Aby byl blížící se podzim Vašich cílových skupin pokud možno bez nesnází spojených s proměnlivým počasím, je na místě jim pomoci vhodnými reklamními a dárkovými předměty.

Postačí vyslovit podzim a před Vámi se otevře více než 130 položek – dobré, spolehlivé a elegantní oblečení od spodního prádla a triček, přes polokošile, mikiny, svetry, vesty, až po větrovky a bundy pro běžné nošení i sportovní aktivity, a to od značek Schwarzwolf Outdoor, Stedman, Elevate a Slazenger, dále výběr deštníků, pláštěnek a několika jiných užitečných předmětů.

Ze široké škály reklamního textilu jsme udělali reprezentativní výběr, stejně jako z téměř 250 deštníků.

Jak deštníkům, tak zvláště textilu pro všechna roční období jsme už věnovali hodně pozornosti, a nyní se tedy zaměříme na pláštěnky. Když se řekne pláštěnka, mnozí si představí ryze praktický a neslušivý kus oděvu z nepromokavého materiálu, ale opak může být pravdou. Většinu nabídky tvoří praktická ponča s různými střihy i detaily a ve více barevných variantách, najdete zde i takové, které se podobají spíše elegantním tříčtvrtečním kabátům nebo sportovním bundám. Samozřejmostí je také několik klasických pláštěnek s rukávy a položek v transparentním provedení. Většinu ponč mohou Vaše cílové skupiny využít i při turistice, protože s ohledem na střih uchrání před deštěm i batoh. Pro skutečné milovníky outdooru jsme do nabídky zařadili batoh Schwarzwolf Kander, který vedle dalších vychytávek obsahuje na dně vlastní pláštěnku, no a nezapomněli jsme ani na pláštěnku na batoh Schwarzwolf Piovere s více ochrannými reflexními prvky do počasí se zhoršenou viditelností nebo do tmy.

Tak jsme se dostali k reflexním reklamním předmětům samým, jejichž den D u nás nastal před více než třemi roky. Od 20. února 2016 jimi musí být opatřeni chodci, pohybující se při snížené viditelnosti v lokalitách bez veřejného osvětlení a chodníků. Právě podzim s proměnlivým počasím a čím dál časnějším stmíváním je tím nejvhodnějším obdobím upozornit na potřebu bezpečnosti vhodným reflexním dárkem.

Nový školní rok začal. Uprostřed léta jsme avizovali 3DR pro další rok s generacemi Y a Z s tvrzením, že prozíravé firmy a instituce investují do budoucí klientely adekvátními dárky pro úspěšnou výuku. Obchodní partneři a další cílové skupiny pro své potomky ocení i reklamní předměty pro udržení zdraví a bezpečí na cestě do školy a z ní v časech podzimních plískanic a tedy rizik infekcí a dalších nemocí. A protože zdraví také souvisí s pitným režimem, prospěje dát s sebou školákovi či studentovi na cestu teplý čaj, u starších i kávu. Z nabídky termonádob na teplé nápoje vyberete i pro ty nejnáročnější estét(k)y, protože mnohé produkty mají opravdu vytříbený design a ten mladá generace ocení.

Až budeme bilancovat trendy v oboru 3D reklamy za letošní rok, asi se lišit od těch nadčasových, zmíněných před třemi roky, příliš nebudou a i kdyby, zdraví mezi nimi bude stále. Mysleme na to už před nástupem podzimní a zimní sezóny výběrem správných reklamních a dárkových předmětů.

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Pracovní příležitosti
Reference
Jsme Vám na blízku

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní předměty s vlastním potiskem
Výroba reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag