Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
11.12.2017
Svátky na přelomu roku jsou ve znamení cinkání sklenic při slavnostních přípitcích. Tóny srovnatelné jen se zvukem zvonů nám povyšují společné chvíle na ty nejvzácnější, ovšem pod podmínkou, že ze široké nabídky sklenic a jejich souprav vybereme kvalitu. Tak tedy – na zdraví, a nejen o Vánocích!
Sklenice je v rámci
účelného nápojového nádobí skutečnou
aristokratkou. Koneckonců, když jsme uváděli, že nejlepší je pít ze 3DR,
na sklenice jsme mezi všemi praktickými druhy reklamních předmětů pro konzumaci
nápojů nedali ani odkaz. Takže – sklenice!
Unikátní postavení má nabídka značky Vanilla
Season s 12 luxusními dárky pro vychutnávání téměř všech druhů
studených nápojů.
A co vše najdeme ve více než 60 položkách komodity?
Sklenice na víno bílé, červené,
na sekt, na destiláty více druhů, na longdrinks, na teplé i studené nealko
nápoje, skládací sklenice s otvírákem (do terénu), dvouvrstvé tepelně
izolující, s uchem a víčkem, neonové, sady 2 až 6 sklenic, soupravy –
s mixerem, se skleněnou 4l nádobou, s karafou či džbánkem (i zn.
Jamie Oliver!), s dalším nádobím na piknik (celkem 9 sad – piknikové koše,
batohy a taška), s láhví na pití, s čajem a sítkem, od skla
recyklovaného až po materiál značky Bohemia Crystal, s doplňky – brčka,
otvírák, podtácky, provzdušňovač vína, …
… a kromě produktů značky
Vanilla Season celkem 5 sad po 6 sklenicích zn. Ferraghini na hlavní druhy alko
nápojů.
V nabídce sklenic najdete i ty pravé pro kvalitní vína, jaké jsou ve šťastné
sedmě z Francie nebo naše domácí moravská a česká.
V komoditním seriálu se vždy snažíme uvést i statistické údaje dané
kategorie a nejinak tomu bude také v tomto, již 23. díle. Sklenicím jako
elitní součásti nápojového nádobí patří výsadní 2. pozice mezi TOP 5 reklamních a dárkových předmětů
v USA za rok 2016. Jak uvádíme v rámci šťastných sedmi let růstu trhu
3DR, celá kategorie se posunula z předloňského 4. místa na
druhé s 9,45 % podílu na trhu.
Když aristokrat, tak i historicky. Málokteré materiály se mohou
pochlubit téměř alchymistickým procesem při svém zrodu, ale sklo k nim
patří. To první sice možná vzniklo někdy před pěti tisíci lety jako vedlejší
produkt při zpracování rud ve starověkém Egyptě, ale už v té době zaujalo
svým vzhledem i praktickými vlastnostmi – tvrdostí, trvanlivostí a odolností
vůči vlivům času a všech možných látek. Podobně jako pro rozvoj mnohých dalších
oborů v Evropě, i pro sklářství měl veliký význam antický Řím. Jeho
překrásné skleněné poháry se v mnoha exemplářích právě díky trvanlivosti
materiálu dochovaly do současnosti.
Rozšíření výroby skla jako rychletuhnoucí taveniny křemitého písku
nebránilo nic, čemuž napovídá i slovo samo, které bývalo společné už dávným
Slovanům a Germánům ve znění „styklo“. A jsme u ruského stěklo i u našeho skla.
Koneckonců, víme dobře, že právě českým sklem jsme ve světě proslavení. Důkazem
je také renomovaná značka skla Bohemia
Crystal, z něhož jsou vyrobeny mnohé položky našich sklenic
a jejich souprav. Na zdraví vaše i všech cílových skupin po celý nový rok!
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.