V celém webu
Pokročilé
vyhledávání
 

Sklenice – aristokratka nápojového nádobí

11.12.2017

Svátky na přelomu roku jsou ve znamení cinkání sklenic při slavnostních přípitcích. Tóny srovnatelné jen se zvukem zvonů nám povyšují společné chvíle na ty nejvzácnější, ovšem pod podmínkou, že ze široké nabídky sklenic a jejich souprav vybereme kvalitu. Tak tedy – na zdraví, a nejen o Vánocích!

Sklenice je v rámci účelného nápojového nádobí skutečnou aristokratkou. Koneckonců, když jsme uváděli, že nejlepší je pít ze 3DR, na sklenice jsme mezi všemi praktickými druhy reklamních předmětů pro konzumaci nápojů nedali ani odkaz. Takže – sklenice! Unikátní postavení má nabídka značky Vanilla Season s 12 luxusními dárky pro vychutnávání téměř všech druhů studených nápojů.

A co vše najdeme ve více než 60 položkách komodity?

Sklenice na víno bílé, červené, na sekt, na destiláty více druhů, na longdrinks, na teplé i studené nealko nápoje, skládací sklenice s otvírákem (do terénu), dvouvrstvé tepelně izolující, s uchem a víčkem, neonové, sady 2 až 6 sklenic, soupravy – s mixerem, se skleněnou 4l nádobou, s karafou či džbánkem (i zn. Jamie Oliver!), s dalším nádobím na piknik (celkem 9 sad – piknikové koše, batohy a taška), s láhví na pití, s čajem a sítkem, od skla recyklovaného až po materiál značky Bohemia Crystal, s doplňky – brčka, otvírák, podtácky, provzdušňovač vína, …

… a kromě produktů značky Vanilla Season celkem 5 sad po 6 sklenicích zn. Ferraghini na hlavní druhy alko nápojů.

V nabídce sklenic najdete i ty pravé pro kvalitní vína, jaké jsou ve šťastné sedmě z Francie nebo naše domácí moravská a česká. V komoditním seriálu se vždy snažíme uvést i statistické údaje dané kategorie a nejinak tomu bude také v tomto, již 23. díle. Sklenicím jako elitní součásti nápojového nádobí patří výsadní 2. pozice mezi TOP 5 reklamních a dárkových předmětů v USA za rok 2016. Jak uvádíme v rámci šťastných sedmi let růstu trhu 3DR, celá kategorie se posunula z předloňského 4. místa na druhé s 9,45 % podílu na trhu.

Když aristokrat, tak i historicky. Málokteré materiály se mohou pochlubit téměř alchymistickým procesem při svém zrodu, ale sklo k nim patří. To první sice možná vzniklo někdy před pěti tisíci lety jako vedlejší produkt při zpracování rud ve starověkém Egyptě, ale už v té době zaujalo svým vzhledem i praktickými vlastnostmi – tvrdostí, trvanlivostí a odolností vůči vlivům času a všech možných látek. Podobně jako pro rozvoj mnohých dalších oborů v Evropě, i pro sklářství měl veliký význam antický Řím. Jeho překrásné skleněné poháry se v mnoha exemplářích právě díky trvanlivosti materiálu dochovaly do současnosti.

Rozšíření výroby skla jako rychletuhnoucí taveniny křemitého písku nebránilo nic, čemuž napovídá i slovo samo, které bývalo společné už dávným Slovanům a Germánům ve znění „styklo“. A jsme u ruského stěklo i u našeho skla. Koneckonců, víme dobře, že právě českým sklem jsme ve světě proslavení. Důkazem je také renomovaná značka skla Bohemia Crystal, z něhož jsou vyrobeny mnohé položky našich sklenic a jejich souprav. Na zdraví vaše i všech cílových skupin po celý nový rok! 

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag