Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
30.09.2019
Na kalendářích a diářích se harmonická číslovka 2020 bude vyjímat minimálně stejně efektně, jako tomu bylo u 2000. Je před námi poslední rok sice „jen“ desetiletí, ale podle astrologických prognóz rozhodně bude stát za pozornost. Věnujte ji i výběru hitu 3D reklamy závěru tohoto roku – kalendářům a diářům.
Vloni jsme na konkrétních nástěnných kalendářích dokladovali jejich hlavní témata. Mezi
letošními bezmála 200
položkami snad ani není možné pro své cílové skupiny na stěny jejich
kanceláří i domácností nenajít ten pravý. Tak nějak ve stínu nástěnných
kalendářů se na stolech krčí kalendáře
stolní, ale i ony jsou vynikající a z reklamního hlediska efektivní dárkovou variantou.
Z bezmála 80 položek vyjmenujeme polovinu a další shrneme do témat:
Květiny, Lunární kalendář,
několik manažerských kalendářů, 55 turistických NEJ Čech, Moravy a Slezska,
Babiččiny recepty, Česká kuchyně, Girls, Daňový kalendář pro podnikatele
s kresbami, varianty plánovacích, poznámkových a praktických kalendářů,
Hrníčková kuchařka, Křížem krážem Českou republikou, Česká kuchyně, Omalovánky,
Retro, Kouzlo domova, České a slovenské hory, Antistresový kalendář, České
pivovary nejen na kole, Děti malují pro konto bariéry, více položek
s domácími zvířaty, Auta, Zahrádkářův rok, Grilování, Města Evropy,
Chalupy, Koně, Levné recepty, Naše hrady a zámky, Těstoviny, Rok plný
sladkostí, Motorky, Myslivecký kalendář, Na houby, Obrázky ze světa, Recepty na
nakládané dobroty, Rybář, Slunečnice (s citáty), Svět hor, Z českých luhů
a hájů, Technické památky ČR, Vychytaný kalendář s Láďou Hruškou,…
Pokud jste mezi tématy nenašli obor činnosti Vaší firmy nebo
instituce, je možnost výroby kalendářů na míru.
Podobně je tomu u diářů, kterých je
v nabídce srovnatelný počet jako stolních
kalendářů, ale jestliže svým cílovým skupinám chcete poskytnout originální
produkt, i zde je možnost.
S magickým a graficky zajímavým číslem 2020 si na deskách diářů lze pohrát
i efektní ražbou.
Už dlouho jsme si „nepohráli“ se statistikami. Americká společnost Advertising Specialty Institute
v loňském roce mimo mnohé jiné zkoumala, kolik a jakých reklamních
předmětů vlastní domácnosti v USA. Už v dubnu tohoto roku jsme uvedli,
že ve 120 milionech těchto domácností se nachází více než 3 miliardy (!!!) reklamních předmětů a z uvedeného grafu
snadným výpočtem vyplyne, že v nich najdeme cca 74,5 milionu kalendářů a diářů! Tato kategorie reklamních a
dárkových předmětů je sice se svými 62 % dál za nejčetnějšími psacími potřebami (v 89 % domácností), nápojovým nádobím (88 %) a tričky (80 %), ale v TOP10 je.
Pro rok s magickým číslem 2020 má západní i východní astrologie
výjimečné prognózy. V lednu skončí konjunkce planet Pluto (moc) a Saturn
(politická struktura) započatá v roce 1982 a dají se čekat výrazné změny
na politické mapě světa. Současně 24. ledna končí pohodový Vepř ve znamení země a nastane zlomový rok kovové Krysy. Můžeme předpokládat, že zraky
většiny z nás se budou v naději na dobré časy upírat na kalendáře a
diáře častěji než dřív a Vaše logo se na nich může stát pro cílovky pevným
bodem. A nárůst klientské loajality, to
je, oč v reklamě přece běží.
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.