30.09.2019
Vloni jsme na konkrétních nástěnných kalendářích dokladovali jejich hlavní témata. Mezi letošními bezmála 200 položkami snad ani není možné pro své cílové skupiny na stěny jejich kanceláří i domácností nenajít ten pravý. Tak nějak ve stínu nástěnných kalendářů se na stolech krčí kalendáře stolní, ale i ony jsou vynikající a z reklamního hlediska efektivní dárkovou variantou. Z bezmála 80 položek vyjmenujeme polovinu a další shrneme do témat:
Květiny, Lunární kalendář, několik manažerských kalendářů, 55 turistických NEJ Čech, Moravy a Slezska, Babiččiny recepty, Česká kuchyně, Girls, Daňový kalendář pro podnikatele s kresbami, varianty plánovacích, poznámkových a praktických kalendářů, Hrníčková kuchařka, Křížem krážem Českou republikou, Česká kuchyně, Omalovánky, Retro, Kouzlo domova, České a slovenské hory, Antistresový kalendář, České pivovary nejen na kole, Děti malují pro konto bariéry, více položek s domácími zvířaty, Auta, Zahrádkářův rok, Grilování, Města Evropy, Chalupy, Koně, Levné recepty, Naše hrady a zámky, Těstoviny, Rok plný sladkostí, Motorky, Myslivecký kalendář, Na houby, Obrázky ze světa, Recepty na nakládané dobroty, Rybář, Slunečnice (s citáty), Svět hor, Z českých luhů a hájů, Technické památky ČR, Vychytaný kalendář s Láďou Hruškou,…
Pokud jste mezi tématy nenašli obor činnosti Vaší firmy nebo instituce, je možnost výroby kalendářů na míru. Podobně je tomu u diářů, kterých je v nabídce srovnatelný počet jako stolních kalendářů, ale jestliže svým cílovým skupinám chcete poskytnout originální produkt, i zde je možnost. S magickým a graficky zajímavým číslem 2020 si na deskách diářů lze pohrát i efektní ražbou.
Už dlouho jsme si „nepohráli“ se statistikami. Americká společnost Advertising Specialty Institute v loňském roce mimo mnohé jiné zkoumala, kolik a jakých reklamních předmětů vlastní domácnosti v USA. Už v dubnu tohoto roku jsme uvedli, že ve 120 milionech těchto domácností se nachází více než 3 miliardy (!!!) reklamních předmětů a z uvedeného grafu snadným výpočtem vyplyne, že v nich najdeme cca 74,5 milionu kalendářů a diářů! Tato kategorie reklamních a dárkových předmětů je sice se svými 62 % dál za nejčetnějšími psacími potřebami (v 89 % domácností), nápojovým nádobím (88 %) a tričky (80 %), ale v TOP10 je.
Pro rok s magickým číslem 2020 má západní i východní astrologie výjimečné prognózy. V lednu skončí konjunkce planet Pluto (moc) a Saturn (politická struktura) započatá v roce 1982 a dají se čekat výrazné změny na politické mapě světa. Současně 24. ledna končí pohodový Vepř ve znamení země a nastane zlomový rok kovové Krysy. Můžeme předpokládat, že zraky většiny z nás se budou v naději na dobré časy upírat na kalendáře a diáře častěji než dřív a Vaše logo se na nich může stát pro cílovky pevným bodem. A nárůst klientské loajality, to je, oč v reklamě přece běží.
Nejhledanější dotazy
Kategorie