Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
12.11.2019
Ve slovní hříčce samozřejmě chybí slovo „tisk“. Tedy, čtvrtý díl seriálu o tiskových technikách pojednává o moderním UV tisku.
Na rozdíl od sítotisku, tampontisku a ražby, které se užívají pro aplikaci log, textů a jen stylizovaných
obrázků, je UV
tisk vhodný pro potisk
plnobarevných motivů ve vysoké kvalitě, včetně obrazových reprodukcí či
fotografií. Potisknout jím lze stovky položek:
Reflexní pásky, plastové
propisky a kuličková pera, zapalovače, elastické pásky (tisk na sponu),
reklamní dárky v plastových, nerezových či hliníkových krabičkách
(šitíčko, lepivé papírky, platební karty, bonbony, sada na víno, sady první
pomoci, nářadí, atd.), přívěsky na klíče, plastová autoškrabka, otvíráky,
sluneční brýle, některé zápisníky a sady pastelek, sportovní láhve, parkovací
hodiny, powerbanky, porcelánové hrnky, termohrnky, skládací a svinovací metry,
konferenční desky a pouzdra, frisbee, clony na skla aut, krabičky na svačinu, USB
flash disky, baterky, stojánky, bezdrátové reproduktory, …
Škála předmětů
vhodná k použití UV tisku je
opravdu velmi široká, ale ty musí mít hladký
povrch. Výhod této tiskové technologie je více: moderní UV barvy - kde
funkci ředidel přebírají speciální monomery - neschnou běžným procesem, ale po
nanešení na předmět u nich působením UV
záření dochází k rychlému tvrzení polymerací. A co je důležité, že při
užívání předmětu už aplikovaný motiv není dále citlivý na UV světlo. Rychlost
„schnutí“ vede k vysokému počtu
potištěných předmětů za kratší časovou jednotku a navíc – UV tisk nijak
nepoškozuje jejich materiál.
Navzdory tomu, že historie UV tisku je relativně krátká, první patent
barvy vytvrditelné ultrafialovým zářením byl udělen už v roce 1946! Ovšem až téměř o tři desítky let později se
s nimi začalo více pracovat v praxi.
Dosavadní díly seriálu o tiskových technikách:
Sítotisk
– stovky let stará technika, kde jako u jiných nejde o tisk s plochy, ale
protlačováním barev přes sítotiskovou šablonu. Potisknout lze plochy až 450 x
350 mm v široké škále materiálů od textilu až po kovy, tedy i početné portfolio reklamních a dárkových
předmětů.
Tampontisk
– jde o tisk z plochy, kde nosičem je silikonový tampon. Technika,
průmyslově využívaná necelé půlstoletí, je určena pro potisk menších předmětů motivy i
s drobnými detaily, nikoliv však na materiály s hrubým povrchem.
Je-li vládcem sítotisku textil, ten je pro tampontisk tabu.
Ražba
– historie ražby se ztrácí v časech před 2500 lety. Ve 3D reklamě se užívá
vzácněji, a to hlavně na luxusnějších reklamních dárcích z kůže, event. jejích imitací.
Zviditelnění motivu je možné tiskem přes zlatavou či stříbřitou fólii, ale
platí-li, že v jednoduchosti je krása, zvolte u luxusních dárků elegantní slepotisk.
Na rozdíl od něj je vícebarevný motiv pořízený UV tiskem opravdu a do všech
detailů krásně vidět. V obou případech Vám se zvolením správného
reklamního předmětu pro efektivní
komunikační kampaň poradí profesionální agentura.
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.