Zajděme za rodiči…

12.01.2022

Přelom roku je za námi a s ním i čas setkávání rodin a přátel. Pokud jsme se s dárky nestrefili do vkusu nebo očekávání obdarovaných, nic není ztraceno. Trh reklamních předmětů může vše napravit.

Z jejich široké škály se v této aktualitě zaměříme na jeden konkrétní sortiment a velmi speciální cílovou skupinu, kterou jsou senioři. Věnujme jim pozornost, navštěvujme je dál, právě oni jsou v současnosti těmi z nejohroženějších a potřebují podporu. Mezi Vašimi obchodními partnery má většina rodiče a v závislosti na věku i prarodiče, tak co jim dát pro ně dárek? V loňském květnu jsme se v článku s hravým titulkem 3DRodičům zabývali preferencemi sortimentu u generace 60+ a porovnáním téhož u mileniálů a „digitálních domorodců“. Upozorníme na zajímavost, že jen 6 % seniorů považuje nápojové nádobí za výjimečný dárek. Oslím můstkem se tak dostáváme k sortimentu, na který se dnes podíváme – nádobí a kuchyňské potřeby! Zřejmě i jako celek je považováno za běžný předmět, což je koneckonců u běžně používaného náčiní přece normální! Tak z čeho lze vybírat pro příjemné chvíle s dobrým jídlem a nápoji tak, aby od běžného sortimentu bylo blíž k výjimečnému?

Kuchyňské potřeby – většina seniorů se více zdržuje v domácnosti, chystá si pokrmy sama a něco šikovného do kuchyně určitě uvítá. Po prohlídce položek jistě dojdete k závěru, že u mnohých přívlastek „běžný“ není na místě. Týká se to samozřejmě i více než čtyř desítek luxusních pomocníků pro vaření, stolování a relaxaci značky Vanilla Season. Zvláště starší lidé upřednostňují účelné dárky a jako příklad uvedeme zapékací misku Nobi Mini s naběračkou a utěrkou. Uvítá ji každá hospodyně, která ocení i eleganci soupravy.

Reklamní hrnky – popovídat si s rodiči, s babičkou či dědou nad vonící kávou nebo čajem… zkrátka, nejen prací živ je Váš obchodní partner. Moderní senior ovšem ocení víc než klasický „kafáč“, jak dokazuje třeba novinka Keramický šálek s korkem s esteticky působivým korkovým spodkem k udržení teploty nápoje. Superdárkem pro sportovně založeného seniora může být další novinka - reklamní hrnek s karabinou jako držadlem, které je k výběru dokonce v 5 barevných provedeních. K setkání 4 členů rodiny či přátel velmi dobře poslouží nová Sada čtyř hrnků pro sublimační potisk, vyrobených z keramiky a s povrchem vhodným pro trvanlivý potisk sublimací. A pozor – k výběru v sedmi barvách vnitřku a ucha!

Sklenice – co teprve společné posezení nad dobrým vínem nebo chlazeným nealko nápojem? A opět, Vanilla Season! Značka postupně zavedla prakticky kompletní řadu sklenic na všechny studené nápoje limonádami počínaje, destiláty konče. My ale jako důkaz, že nejen předměty této značky jsou nikoliv běžné, ale výjimečné, představíme Halase. Jde o sadu 3litrové karafy s kohoutkem na osvěžující nealko nápoje se 4 skleničkami po dvou decilitrech. Jsme sice uprostřed zimy, ale s takovým dárkem se senioři budou na venkovní posezení s blízkými za letních dnů i večerů těšit už nyní! Na závěr jsme si nechali opravdovou lahůdku pro obdarování nejvýznamnějších obchodních partnerů a je jen na nich, zda tento výjimečný dárek předají svým otcům. Je jím novinka Sada dvou skleniček na whisky, s osmi kamennými kostkami pro opakované použití k chlazení nápoje a kleštěmi v bambusové dárkové krabici.

Tak na zdraví a výjimečné chvíle s Vašimi blízkými v novém roce!

 

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie