V celém webu
Pokročilé
vyhledávání
 

Zprávy od protinožců

10.08.2011

The Australasian Promotional Products Association (APPA) po 21 letech existence sdružuje na 650 firem v oboru 3D reklamy v celém regionu. Ten zahrnuje Austrálii, Nový Zéland a Novou Kaledonii. Jaké informace se můžeme z tamního trhu reklamních a dárkových předmětů prostřednictvím APPA dozvědět?

reklamni_predmety_australieZačněme tím, o co prý jde až na prvním místě, tedy penězi. Prodej produktů 3DR v samotné Austrálii během posledních pěti let vzrostl o 45 % na loňský obrat ve výši 2,02 miliardy dolarů, ovšem z údajů APPA není zcela jednoznačně zřejmé, zda amerických nebo australských. Jestliže PPAI uvedla v USA za rok 2010 mírný nárůst tržeb na 16,56 miliard USD, jsou data z neporovnatelně méně lidnatého pátého kontinentu fascinující při jakémkoliv dolaru. A 234 milionů na Novém Zélandu při pětinovém počtu obyvatel než má Austrálie znamená přibližně poloviční náklady na 3D předměty na Novozélanďana v porovnání s Australanem.
Nyní konečně výzkumy:
75 % tamních HR manažerů používá reklamní a dárkové produkty v rámci programů firem směřujících k oceňování zaměstnanců.
72 % marketingových a HR manažerů říká, že 3D předměty jsou velmi účinné při motivaci a stabilizaci zaměstnanců. U těchto údajů stojí za porovnání podobná data z USA nebo od nás.
100 % australasijských inzerentů uvádí, že použití těchto produktů poskytlo vysokou odezvu jejich komunikačních kampaní.
69 % inzerentů potvrzuje, že předměty zvýšily zájem o jejich značky a 84 % dodává, že se vytvořil příznivější dojem z těchto značek.

A co radí APPA zadavatelům, aby sdělili svému dodavateli reklamních a dárkových předmětů? Cíle kampaně a její cílové skupiny. Jakou odezvu čekají od příjemců předmětů. Informace o komunikované značce. Potřebné informace o příjemcích, pokud je lze získat. Informace o svých starších kampaních. Jaký názor si přejí, aby příjemci o jejich firmě měli po skončení kampaně.
S doporučeními APPA souhlasíme.

 Jak je na tom Australasie?

použití 3DR v rámci HR programů 75 % HR manažerů
účinnost 3DR při motivaci a stabilizaci HR 72 % marketing. a HR manažerů
použití 3DR mělo efekt v kampaních 100 % inzerentů
zvýšení zájmu o značky díky 3DR 69 % inzerentů
příznivý dojem ze značek díky 3DR 84 % inzerentů



Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag