Prázdniny teprve začínají a rozhodně nechceme děti posílat zpět do školy. Vy ale plánujete svou marketingovou komunikaci na měsíce dopředu. Děti školou povinné a jejich rodiče jsou poměrně častá a velká cílová skupina.
V prvním letošním vydání e-zine jsme přinesli informace o podzimních veletrzích v uvedených městech. Je prověřenou pravdou, že právě veletrhy odrážejí ekonomickou situaci, ve svém oboru určitě.
V jednom z minulých e-zinů jsme se zabývali otázkou včasného zařizování 3D reklamních předmětů z asijské produkce, zvláště pak čínské. Vánoce se zdají být sice ještě daleko, ale pro zadavatele nastává nejpříhodnější doba řešit dárky právě nyní.
Letos produkty Schwarzwolf vstoupily také na severoamerický kontinent. Premiéra se udála v Las Vegas na veletrhu PPAI. O reakcích tamních obchodníků i o perspektivách značky v USA jsme hovořili s Mattem Bertramem ředitelem firmy Fields Manufacturing.
O potřebě ochrany přírody nikdo soudný nepochybuje a stále se rozvíjející trh 3D reklamy tento trend reflektuje. V záplavě reklamních a dárkových předmětů jsou na vzestupu ty, které se poněkud zjednodušeně nazývají ekologické.
Od poloviny března jste měli možnost se zúčastnit jistě zajímavé, ale i zábavné soutěže a současně prospěšné akce. Poštou jste od nás obdrželi balíček.
Obdarovávat, dělat druhým radost… Ano, to je důležité. Přirozenou lidskou vlastností je však za to také něco získat a v případě reklamních a dárkových předmětů je tím ziskem jejich identifikace s dárcem.
Kdo by neznal ty urostlé borce z televizních reklam na vše možné, jak za obdivu krásných dívek a žen kráčejí ve zpomaleném záběru jen v riflích a proklatě nízko pod boky se jim na širokém řemenu houpe - nářadí?
Představme si ochozy stadionů plné fotbalových fanoušků, jak se vlní v rytmu samby. V rukou drží neodmyslitelná chrastítka a do branek na obou stranách hřiště padá gól za gólem k radosti všech…