Zprávy ze světa reklamních předmětů

Hvězda míří vzhůru
Hvězda míří vzhůru
20.02.2009
Člověk je od přírody soutěživý tvor, ať jde o cokoliv. Neexistuje důvod si myslet, že ve 3D reklamě tomu bude jinak (nemáme na mysli boj o zákazníka). Jen to srovnávání je v ní, podobně jako v jiných kreativních oborech, mnohem těžší než třeba v hodu
Kolikrát denně…
Kolikrát denně…
19.02.2009
Nemáme samozřejmě na mysli nic jiného, než četnost použití 3D předmětu (nejen) za den. Ve výše uvedeném výzkumu (ASI) byla položena i tato otázka v souvislosti s předměty, které nejsou nošeny na těle,
Co je doma, počítá se
Co je doma, počítá se
19.02.2009
V minulém e-zine jsme zmínili výzkum, který provedl ASI (Advertising Specialty Institute) v USA v loňském roce. Zabýval se i tím, kde „končí“ reklamní předměty po předání.
Poselství z Düsseldorfu – vydržet!
Poselství z Düsseldorfu – vydržet!
19.02.2009
Zatímco vloni jsme o minulém ročníku veletrhu PSI Trade Fair psali jako setrvale rostoucím veletrhu, letos je vše jinak. Důvod? Krize, která se z finančních a ekonomických sfér nastěhovala i do myslí lidí.
Kraslice pro každého
Kraslice pro každého
07.01.2009
Věnovat se Velikonocím již na počátku nového roku? Ale ano, to je ten správný čas. Zvláště v případě dárků nebo reklamních předmětů vhodných k tomuto svátku a vyráběných v Číně je čas nejpříhodnější. Pokud takový předmět hledáte, máme pro vás typ.
Kdo byl svatý Valentýn?
Kdo byl svatý Valentýn?
06.01.2009
Kořeny významnějšího ze dvou svátků, kterým se také věnujeme v tomto vydání e-zine – Velikonoc – zmiňovat nebudeme. Není to projev neúcty, ale 2 000 let starý Kristův příběh, který navázal na židovský svátek Pesah a splynul s lidovými tradicemi vítání jara.
Kam kráčí China Import & Export Fair?
Kam kráčí China Import & Export Fair?
05.01.2009
Odráží-li veletrh situaci a vývoj v daném oboru, pak o veletrzích 3D reklamy v Číně to platí bez výhrad. Dvě nejvýznamnější podzimní akce China Import & Export Fair přímo v místě konání za iMi Partner mapovala Veronika Vykoupilová.
Několik stupňů od bodu varu
Několik stupňů od bodu varu
05.01.2009
Nároky na hygienu a čistotu v provozech všech typů, zvláště v rámci Evropské unie, setrvale stoupají. Výrobní, logistic­ká, distribuč­ní i obchodní centra – všude je na jednom z předních míst zájmu řídících manažerů pořádek.
Pomocník do nepohody
Pomocník do nepohody
04.01.2009
Na počátku úspěchu obvykle bývá dobrý nápad. Mámy kdysi dětem dávaly před cestou do školy na krk klíč pověšený na provázku či tkaničce, aby jej zaručeně neztratily a dostaly se domů. To byl nápad určitě velmi dobrý.

Předchozí ... 49

Kategorie