V celém webu
Pokročilé
vyhledávání
 

A bylo 3DR světlo…

08.02.2017

Téměř biblickým vyzněním titulku chceme zdůraznit význam světla pro život a jeho vývoj. Samozřejmě, že ve 3D reklamě nemá tento fyzikální fenomén tak ambiciózní cíle. Je-li však hlavním důvodem ponechání si reklamního či dárkového předmětu vedle vzhledu jeho účelnost, pak svítilny všeho druhu jsou ti praví pomocníci v životech obdarovaných.

Svítilny v naší nabídce opravdu slouží ke všem možným činnostem a vybírat lze pro všechny cílové skupiny: Outdoorové, bezpečnostní, kempinkové, stolní, dekorační, k opravám automobilů i do jejich interiérů, k osvětlení kol i v nářadí k opravám, svítidla závěsná pracovní, k PC, výklopná ke knize, v kombinacích s powerbankou, se zapalovačem, s přívěškem, otvírákem, škrabkou na skla aut, v chodeckých teleskopických holích, v rukojeti deštníku, s kosmetickým zrcátkem, v lupě, v rámci multifunkčních nářadí či nožů a souprav nářadí, zabudované ve stylusu, psacích potřebách, s laserovým ukazovátkem, na kšilt, minisvítidla do kabelek, čelovky, svítidla se závěsem, s karabinou, s magnetem, se šňůrou na krk, s více módy a funkcemi, s protiskluzovými úchopy, vychytávky v podobě teleskopických a ohebných svítilen, většina položek ve více barevných variantách, s předním i bočním světlem, voděodolné, s dobíjením přes USB, solární, s dynamem či v kombinacích napájení, svítilny s až 14 LED diodami, se svítivostí až 220 lumenů, v hi-tech, retro i eko provedení

Dočetli jste až sem? Ano, to vše je k výběru mezi stovkami položek. A jak jsou na tom svítidla všeho druhu ve statistikách? V roce 2015 asociace PPAI na základě výzkumů přisoudila 3,05 % podílu na trhu v USA kategorii reklamních a dárkových předmětů Elektronika, jíž jsou svítidla jen součástí. Další – zvláště dekorační svítidla – najdeme mezi Potřebami pro domácnost s 2,31 %. Stále oblíbenější hi-tech lampičky k počítačům jsou v kategorii PC doplňky se 4,17 %. Podobně bychom mohli hádat, kolik svítidel najdeme v Kancelářských potřebách, Automobilových doplňcích či Sportovních potřebách (viz tabulka v závěru nářadí) a přesných údajů bychom se nedopátrali. To, o co však jde v případě vašich cílových skupin především, není jen počet prodaných reklamních a dárkových předmětů, ale jejich komunikační účinek. A o něm už dávno víme, že je mimořádný, pokud dodavatel hledá nejkreativnější a nejefektivnější řešení.

Abychom plně dostáli struktury komoditního seriálu, nesmíme opomenout zajímavosti související se vznikem svítidel. Pomineme zkrocení ohně pravěkým člověkem i epochu loučí a petrolejových či plynových lamp. Se žárovkou jako kovem rozžhaveným průchodem elektřiny byly činěny pokusy už od začátku 19. století, ale až v roce 1879 ji po dvou tisících pokusech úspěšně vyzkoušel a posléze nechal patentovat T. A. Edison. A protože od první Voltovy z roku 1800 už baterie dosáhly poměrně slušného rozvoje, nebylo tehdy daleko ani k první baterce jako přenosnému zdroji elektrického světla. Na konci 19. století ji v USA zkonstruoval jistý Joshua Cowen coby dekorativní osvětlení květin v domácnosti.

Dnes bez elektrických svítidel všeho druhu v rozvinutém světě neexistuje jediná domácnost, tak proč je nepojmout jako reklamní a dárkové předměty? Koneckonců, i bez elektřiny 3D reklama jde stále.

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag