Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
08.02.2017
Téměř biblickým vyzněním titulku chceme zdůraznit význam světla pro život a jeho vývoj. Samozřejmě, že ve 3D reklamě nemá tento fyzikální fenomén tak ambiciózní cíle. Je-li však hlavním důvodem ponechání si reklamního či dárkového předmětu vedle vzhledu jeho účelnost, pak svítilny všeho druhu jsou ti praví pomocníci v životech obdarovaných.
Svítilny
v naší nabídce opravdu slouží ke všem možným činnostem a vybírat lze pro
všechny cílové skupiny: Outdoorové, bezpečnostní, kempinkové, stolní,
dekorační, k opravám automobilů i do jejich interiérů, k osvětlení
kol i v nářadí k opravám, svítidla závěsná pracovní, k PC, výklopná
ke knize, v kombinacích s powerbankou, se
zapalovačem, s přívěškem, otvírákem, škrabkou na skla aut,
v chodeckých teleskopických holích, v rukojeti deštníku,
s kosmetickým zrcátkem, v lupě, v rámci multifunkčních nářadí či
nožů a souprav nářadí, zabudované ve stylusu, psacích potřebách,
s laserovým ukazovátkem, na kšilt, minisvítidla do kabelek, čelovky,
svítidla se závěsem, s karabinou, s magnetem, se šňůrou na krk,
s více módy a funkcemi, s protiskluzovými úchopy, vychytávky
v podobě teleskopických a ohebných svítilen, většina položek ve více
barevných variantách, s předním i bočním světlem, voděodolné,
s dobíjením přes USB, solární, s dynamem či v kombinacích
napájení, svítilny s až 14 LED diodami, se svítivostí až 220 lumenů,
v hi-tech, retro i eko provedení
…
Dočetli jste až sem? Ano, to vše je k výběru mezi stovkami položek. A
jak jsou na tom svítidla všeho druhu ve statistikách? V roce 2015 asociace
PPAI na základě výzkumů přisoudila 3,05 % podílu na trhu v USA kategorii
reklamních a dárkových předmětů Elektronika,
jíž jsou svítidla jen součástí. Další – zvláště dekorační svítidla – najdeme
mezi Potřebami
pro domácnost s 2,31 %. Stále oblíbenější hi-tech lampičky
k počítačům jsou v kategorii PC
doplňky se 4,17 %. Podobně bychom mohli hádat, kolik svítidel
najdeme v Kancelářských potřebách,
Automobilových doplňcích či Sportovních potřebách (viz tabulka
v závěru nářadí) a přesných údajů bychom se nedopátrali. To, o co však
jde v případě vašich cílových skupin především, není jen počet prodaných
reklamních a dárkových předmětů, ale jejich komunikační účinek. A o něm už dávno víme, že je mimořádný, pokud
dodavatel hledá nejkreativnější a nejefektivnější
řešení.
Abychom plně dostáli struktury komoditního seriálu, nesmíme opomenout
zajímavosti související se vznikem svítidel. Pomineme zkrocení ohně pravěkým
člověkem i epochu loučí a petrolejových či plynových lamp. Se žárovkou jako
kovem rozžhaveným průchodem elektřiny byly činěny pokusy už od začátku 19.
století, ale až v roce 1879 ji po dvou tisících pokusech úspěšně vyzkoušel
a posléze nechal patentovat T. A. Edison. A protože od první Voltovy
z roku 1800 už baterie dosáhly poměrně slušného rozvoje, nebylo tehdy daleko
ani k první baterce jako přenosnému zdroji elektrického světla. Na konci
19. století ji v USA zkonstruoval jistý Joshua Cowen coby dekorativní
osvětlení květin v domácnosti.
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.