Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
26.03.2019
Čelovka je korunou outdoorového vybavení, ale tento velice praktický a současně efektní reklamní dárek mohou využívat snad všechny cílové skupiny.
První komoditou nové (už
čtvrté!) desítky článků seriálu je skutečná lahůdka – čelovka!
Potřebovat ji může v nepřeberných situacích skutečně každý, kdy za snížené
nebo žádné viditelnosti „jen“ potřebujeme vidět nebo být i kvůli bezpečnosti
viděni.
Nově někdy budeme vycházet
i ze starších dílů komoditního seriálu, ve kterých jsme sortiment pojali komplexně
a vybereme jeho jeden konkrétní typ. Čelovky
jsme zmínili v souvislosti se svítilnami před více
než dvěma roky jediným slovem a teď tedy přišel čas i na ně. Nejen praktické,
ale také elegantní, designové a hi-tech, takové jsou zkrátka čelovky:
SCHWARZWOLF TRONADOR - COB
dioda, 120 lumenů, tři režimy svícení
SCHWARZWOLF MINO - XPE
dioda, pět režimů, USB mikrokabel na dobíjení, až 7 hod. svícení
SCHWARZWOLF ATON –
plovoucí, voděodolná, na hlavu nebo paži
SCHWARZWOLF ALIZE - LED
žárovka technologie CREE, pohybové čidlo, 140 lumenů
DEEPLY – hliníková, s pěti
LED diodami a třemi funkcemi
NORDKAP – plastová,
s pěti LED diodami
MINERVA – plastová,
s osmi LED diodami
Čelovka z ABS
s ultra jasnou COB svítilnou
KILIMAN – 12 LED,
s nastavitelným počtem svítících
ZIKO – výklopná, osm
silných COB LED diod
Čelovka pro cyklisty
s možností nastavení směru svícení
Multifunkční světlo zn.
ELEVATE – na hlavu, paži, kolo, se čtyřmi režimy svícení
a další…
Před více než šesti roky jsme
psali, že to chce pořádnou čepici a
v závěru uvedli dvě věty, které stojí za to zmínit znovu: „Když se
díváme na člověka, obvykle je to právě tvář a celá hlava, která nás zajímá
především. Dovolme si tedy tvrzení, že správně zvolená čepice je korunou mezi
reklamními a dárkovými předměty.“ To
koresponduje s úvodem tohoto článku - čelovka
je korunou outdoorového vybavení. Přirovnání možná pokulhává
z hlediska počtu reklamních účinků, protože čelovku budou Vaše cílové
skupiny využívat právě za zhoršené viditelnosti. Přichází tedy na řadu význam identifikace předmětu s dárcem a
loajalita k němu. Pro data se vraťme o téměř 10 let zpátky,
kdy si 84 procent obdarovaných dokázalo spojit reklamní předmět s dárcem.
Je zcela jisté, že u čelovek, které obdarovaným pomáhají v nouzi, bude
pravděpodobnost identifikace a logicky i loajality ještě vyšší. S ohledem
na atraktivnost designu většiny čelovek je pak jistý i zájem o logo na nich ze
strany okolí. Od identifikace a
loajality není daleko k ochotě uzavřít s dárcem
obchod, zvláště když jsou s předměty spojeny výjimečné zážitky a pocity, což čelovky
splňují bez výhrad. Koneckonců příležitosti, při kterých je lidé používají, jsou také
výjimečné a odpovídají těm, které jsme uvedli jako nejčastější u čepic, zde
s ohledem na sníženou viditelnost: pohyb
mimo domov (chůze po neosvětlené silnici,…), vlastní pozemek (večerní kontrola zahrady, pozdní činnost
v dílně,…) a sportovní akce
(kolo, noční outdoorové přesuny nebo hry, pobyt ve stanu,…).
Příště
vybereme úplně novou komoditu. Nechte se překvapit… nebo si ji pro své cílové
skupiny kdykoliv vyberte sami.
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.