V celém webu
Pokročilé
vyhledávání
 

Reklamní kalendáře a diáře po roce opět na scéně

15.09.2014

Začalo jedno z nejdůležitějších období v roce, kdy firmy a instituce zvažují, čím obdarují své cílové skupiny u příležitosti Vánoc a začátku nového roku. Čas jedné z nejvyužívanějších kategorií reklamních a dárkových předmětů je tu!

Je to rok, co jsme první větu úvodu napsali téměř ve stejném znění. I tehdejší titulek je srovnatelný s nynějším. Reklamní kalendáře a diáře jsou zkrátka jednou z nevhodnějších variant k obdarování obchodních partnerů, zaměstnanců a dalších důležitých osob před závěrem roku.

V archivu jsme objevili i předloňský článek s názvem Sezóna kalendářů a diářů se blíží a před třemi roky jsme vás informovali, že je Čas pro ten pravý kalendář a diář.

Sezóna, čas… Jak ten ubíhá, ztrácí se sice aktuálnost starších odkazů, ovšem podstatná sdělení zůstávají v platnosti i nadále: Že navzdory revolučnímu rozvoji informačních a komunikačních technologií jsou tištěné kalendáře a diáře nesmírně populární a mají vynikající, dlouhodobou reklamní účinnost. Že se nástěnné kalendáře mění v mimořádně estetický doplněk interiérů a vyrobené na míru se mohou stát jedinečným sběratelským skvostem, což se samozřejmě týká i kalendářů kapesních a stolních, stejně jako diářů.  

Tištěný kalendář má výhodu celoročního reklamního působení, ať již na stěnách a stolech kanceláří či domácností, stejně jako diář při každodenních poznámkách. Však také 86 % ze 7000 respondentů loňského výzkumu Advertising Specialty Institute jako hlavní důvod, proč si je ponechávají, uvedlo jejich účelné využití. V Madridu, Londýně, Římě a v Paříži se s více než 2000 tisíci reklamními účinky za měsíc kalendáře dostaly mezi TOP 5 reklamně nejefektivnějších druhů reklamních předmětů.

Historie kalendářů u nás sahá do 13. století, kdy byly samozřejmě ještě ručně psané a opatřené obrázky. Ten pravý rozvoj nastal po vynalezení tiskařského stroje v polovině 15. století a o sto let později se stal jedním z nejvýznamnějších vydavatelů kalendářů osobní lékař císařů Maxmiliána II. a Rudolfa II. vědec, spisovatel a astronom Tadeáš Hájek z Hájku. V době národního obrození byly kalendáře „PR nástrojem“ buditelů k poučení prostého lidu a později se s rozvojem vědy věnovaly různým oborům. Dnes, v časech moderních grafických a tiskařských technologií a zaměření na volnočasové aktivity jsou obsahem kalendářů hlavně hobby témata od kuchařských receptů až po krásné fotografie míst naší planety.

Zřejmě nejslavnější kalendář Pirelli v naší nabídce sice nenajdete, ale bohatý výběr kalendářů a diářů snad pro všechny typy cílových skupin ano.

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag