Zprávy ze světa reklamních předmětů

Pravý čas na vánoční „last minute“ dárky
Pravý čas na vánoční „last minute“ dárky
09.11.2015
Pracovní kvas před závěrem roku mnohým z vás neumožnil včas řešit vánoční dárky pro cílové skupiny vašich firem či institucí. Pořídit je výběrem ze širokého sortimentu v řádu dnů a ještě s výraznou slevou? Zde je náš výprodej!
Bezpečnost ve znamení 3DR
Bezpečnost ve znamení 3DR
30.10.2015
Do roka a do dne… pravil kdysi Jiráskův psohlavec Kozina. My jsme právě před rokem psali o blížící se povinnosti chodců nosit reflexní prvky. Jaká je tedy situace nyní? 3DR reflexní prvky pro vaše cílové skupiny jsou skutečně na pořadu nikoliv roků, ale dnů…
Kšiltovka aneb do třetice pořádná 3DR
Kšiltovka aneb do třetice pořádná 3DR
05.08.2015
Do třetice pořádná proto, že o kšiltovkách jako fenoménu mezi reklamními a dárkovými předměty jsme psali už dvakrát a k pokrývce hlavy jsme správně přiřadili přídavné jméno pořádná. V rámci dalšího dílu komoditního seriálu máme kolem kšiltovek další zajímavosti
Polokošile – první dáma 3DR módy
Polokošile – první dáma 3DR módy
24.06.2015
Název módní veličiny neznamená nic polovičního. První část slova označuje královskou hru na koních - pólo. Po ní polokošile (nebo vlastně pólotrička?) zasáhly tenis, kriket či golf, stejně jako módu pro běžnější nošení, ovšem vždy ve znamení elegance. Proto jsou ve 3DR vždy nejen předmětem, ale noblesním reklamním dárkem.
Batoh - čím plnější, tím víc 3DR
Batoh - čím plnější, tím víc 3DR
09.06.2015
Tašky, kufry, batohy, obecně zavazadla jsou jedním z hlavních sortimentních druhů reklamních a dárkových předmětů. Odběratelům nabízejí vynikající vlastnosti 3D reklamního nástroje – jsou účelné, často jde o atraktivní produkty a hlavně jsou vidět. Zaměřme se podrobněji na fenomén mezi zavazadly – batohy.
Tří 3. míst v H3DR si ceníme
Tří 3. míst v H3DR si ceníme
02.06.2015
Předloni Absolutním vítězem, vloni sedmkrát „na bedně“ včetně dvou prvních míst… Z tohoto úhlu pohledu se letošní tři bronzy v 15. ročníku soutěže Hvězda 3D reklamy mohou zdát jako neúspěch. Proč to tak rozhodně nevnímáme?
Z hokejových dresů do letní módy
Z hokejových dresů do letní módy
26.05.2015
Mistrovství světa v hokeji je za námi a zima tak skončila i symbolicky. Fanoušci svlékli a uložili hokejové dresy, uschovali fandiče všeho druhu a dívají se k létu. Je čas vybírat vhodnou módu ze široké nabídky reklamního textilu.
Logo k nepřehlédnutí
Logo k nepřehlédnutí
18.05.2015
Vloni akciová společnost iMi Partner dosáhla 21 let existence. V listopadu téhož roku se ze strategických důvodů rozhodla upravit korporátní identitu. Základem je nové logo.
iMi Katalog reklamních předmětů 2015/16
iMi Katalog reklamních předmětů 2015/16
14.05.2015
Zdánlivě strohý titulek má dva důvody: sděluje podstatnou informaci a naznačuje směr, kterým se ubírá společnost iMi Partner – věcnost, přehlednost, účelnost. Tomu odpovídá i nová grafika aktuálního katalogu, ovšem strohost se samozřejmě ani zdánlivě netýká přístupu k zákazníkům.
PAYPER - být chic celý den
PAYPER - být chic celý den
29.04.2015
Na trhu 3D reklamy v České republice představujeme sortiment italské renomované oděvní značky Payper. Exkluzivní a přitom cenově příznivé oblečení pro plnohodnotný a spokojený život, pro práci, volný čas, sport a cestování – právě to nabízí Payper.

Předchozí ... 24 ... Další

Kategorie