Hrnek pro každého!

29.01.2016

Pozici reklamních hrnků jsme zmínili i v předcházejícím článku rubriky Aktuality v rámci významné kategorie reklamního nádobí. Na třetím místě (7,63 %) prodejů 3DR předmětů v USA (rok 2014) za reklamním textilem a psacími potřebami se právě hrnky jistě podílejí významnou měrou (viz graf).

V chladných měsících roku jsou reklamní hrnky využívané mnohem více než v létě, kdy na řadu přicházejí sklenice pro osvěžení studenými nápoji. Ovšem teď, uprostřed zimy, jsou hrnky - od keramických, kameninových, porcelánových, přes plastové, kovové, skleněné až po luxusní čajové či kávové soupravy – tím pravým společníkem pro dny a večery, ať už single, ve dvou či s rodinou nebo přáteli. Tomu odpovídá i cenová škála od v podstatě rozdávacích předmětů v ceně desítek korun za kus až po luxusní varianty, například z dílny značky Vanilla Season.

 

 

Výběr článků (proti proudu času):

 

 

Hrnky se šťastnou sedmou – komoditní seriál byl v březnu loňského roku zahájen kaleidoskopem zajímavostí na téma „hrnek“. Sdělil důvody, proč je tato komodita jedním z nejvyužívanějších reklamních předmětů s vlastním potiskem, zavedl nás do historie v Mezopotámii, ve starém Řecku i Číně, ale i do novověké Evropy a českých zemí… a jako perličku jsme se dozvěděli, že ve vzdáleném Mexiku jsou hrnky nejčastějším reklamním předmětem.

 

 

3DR v létě chutná – ve výběru článků, které se věnují i hrnkům, nesmí chybět tato přehlídka starších textů o reklamní gastronomii z dubna 2014. A protože reklamní a dárkové předměty vyráběné pro komunikační kampaně na zakázku potřebují (od briefu po dodání ) i půl roku, odkaz na letní gastronomii v zimě je na místě.

 

 

Reklamní nápojové nádobí k Vánocům sedí -  v prosinci 2013 jsme ze statistik Advertising Specialty Institute vyčetli, že u 80 % respondentů výzkumu z léta toho roku reklamní hrnky a sklenice vítězily pro jejich účelnost a využití. A také, že zatímco rok předtím vlastnilo hrnek či sklenici s logem dárce jen 13,5 dotazovaných (průměr muži a ženy), aktuálně to bylo už 20,5 %!

 

Dvě třetiny žen žádají keramiku – v prosinci 2012 jsme vám poskytli spousty dat a údajů. A statistický kruh se uzavírá, protože už tehdy jsme uvedli, jaký podíl na prodejích reklamních a dárkových předmětů mají podle PPAI hrnky, sklenice a další nápojové nádobí. O tři roky později jsme jejich trvale silnou pozici potvrdili. A za další tři roky tomu zcela určitě nebude jinak.

 

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie