Pokročilé
vyhledávání
 

Hrnek pro každého!

29.01.2016

Reklamním hrnkům jako fenoménu 3DR se věnujeme, jak si zaslouží, tedy často. Uvedli jsme jimi náš komoditní seriál, zveřejňujeme k nim statistická data renomovaných institucí, zvláště v zimních měsících je spojujeme se zážitkovou gastronomií, ale co hlavně, nabízíme jich širokou škálu pro vaše komunikační kampaně.

Pozici reklamních hrnků jsme zmínili i v předcházejícím článku rubriky Aktuality v rámci významné kategorie reklamního nádobí. Na třetím místě (7,63 %) prodejů 3DR předmětů v USA (rok 2014) za reklamním textilem a psacími potřebami se právě hrnky jistě podílejí významnou měrou (viz graf).

V chladných měsících roku jsou hrnky využívané mnohem více než v létě, kdy na řadu přicházejí sklenice pro osvěžení studenými nápoji. Ovšem teď, uprostřed zimy, jsou hrnky - od keramických, kameninových, porcelánových, přes plastové, kovové, skleněné až po luxusní čajové či kávové soupravy – tím pravým společníkem pro dny a večery, ať už single, ve dvou či s rodinou nebo přáteli. Tomu odpovídá i cenová škála od v podstatě rozdávacích předmětů v ceně desítek korun za kus až po luxusní varianty, například z dílny značky Vanilla Season.

Výběr článků (proti proudu času):

Hrnky se šťastnou sedmou – komoditní seriál byl v březnu loňského roku zahájen kaleidoskopem zajímavostí na téma „hrnek“. Sdělil důvody, proč je tato komodita jedním z nejvyužívanějších reklamních a dárkových předmětů, zavedl nás do historie v Mezopotámii, ve starém Řecku i Číně, ale i do novověké Evropy a českých zemí… a jako perličku jsme se dozvěděli, že ve vzdáleném Mexiku jsou hrnky nejčastějším reklamním předmětem.

3DR v létě chutná – ve výběru článků, které se věnují i hrnkům, nesmí chybět tato přehlídka starších textů o reklamní gastronomii z dubna 2014. A protože reklamní a dárkové předměty vyráběné pro komunikační kampaně na zakázku potřebují (od briefu po dodání ) i půl roku, odkaz na letní gastronomii v zimě je na místě.

Reklamní nápojové nádobí k Vánocům sedí -  v prosinci 2013 jsme ze statistik Advertising Specialty Institute vyčetli, že u 80 % respondentů výzkumu z léta toho roku reklamní hrnky a sklenice vítězily pro jejich účelnost a využití. A také, že zatímco rok předtím vlastnilo hrnek či sklenici s logem dárce jen 13,5 dotazovaných (průměr muži a ženy), aktuálně to bylo už 20,5 %!

Dvě třetiny žen žádají keramiku – v prosinci 2012 jsme vám poskytli spousty dat a údajů. A statistický kruh se uzavírá, protože už tehdy jsme uvedli, jaký podíl na prodejích reklamních a dárkových předmětů mají podle PPAI hrnky, sklenice a další nápojové nádobí. O tři roky později jsme jejich trvale silnou pozici potvrdili. A za další tři roky tomu zcela určitě nebude jinak.

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní předměty s vlastním potiskem
Výroba reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag