Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
Rok Kohouta – rok perfektní práce, ale…
18.01.2017
A je tu závěr roku ohnivé Opice. Opravdu, 28. ledna podle čínského horoskopu uvítáme Kohouta, navíc opět pod vlivem elementu ohně. Komu se bude dařit?
Schwarzwolf na prahu dospělosti
06.01.2017
Trpělivá práce dovedla značku Schwarzwolf Outdoor zdárně do dospělosti. Letos skutečně slaví osmnáctiny a my vám nabízíme její nový katalog se dvěma šťastnými sedmičkami předmětů pro outdoor, turistiku, cykloturistiku a další venkovní aktivity.
21.12.2016
Přelom roku je časem bilancování a nových předsevzetí, která se snadno přijmou, ale hůře plní, nebo brzy zapomenou. My na plnění těch našich myslíme cely rok (už potřiadvacáté): nabízet reklamní a dárkové předměty s výhodným poměrem kvality a ceny a být seriózní, zákaznicky zaměřenou agenturou.
Peněženka - symbol obchodního partnerství
12.12.2016
Správně obdarovat obchodního partnera je v podnikání mimořádně důležitá záležitost. Start, kontinuitu a progresi obchodních vztahů můžeme podpořit individuálně zvoleným dárkem při znalosti zájmů a vkusu cílové osoby nebo obecně uznanou komoditou. Kvalitní peněženka symbolicky vyjádří i společný cíl – zisk a prosperitu.
28.11.2016
Pro předání dárkových kupónů, poukazů, certifikátů a voucherů jsou Vánoce ideální příležitostí. Obdarovaný si vybere zboží nebo službu podle svých zájmů a vkusu a v čase, který mu vyhovuje. Máte mezi svými obchodními partnery nebo zaměstnanci takové, jejichž záliby a přání neznáte a volba vánočního dárku pro ně tedy není snadná? Darujte jim výběr na mujdarek.eu.
23.11.2016
Na sklonku roku bývá zvykem bilancovat. Nikoliv vzpomínat na uplynulé období s nostalgií, ale hodnotit s pohledem do budoucnosti. Ta začíná dnes. Jaké trendy v oboru reklamních a dárkových předmětů roku 2016 k ní vedou?
Manažerské dárky podporují obchod
15.11.2016
Podle PPAI v USA v loňském roce vyhrály ve využití reklamních a dárkových předmětů v komunikačních programech - manažerské dárky. Jistě, když právě ony zásadně zvyšují šanci k uzavření obchodů. A pro spolupráci v novém roce jsou ideální příležitostí k obdarování obchodních partnerů právě vánoční svátky.
Reklamně efektivní skiareály - No. II
02.11.2016
Předpovědí počasí na následující měsíce je mnoho – od Vánoc na blátě až po tuhou zimu, jakou jsme nezažili. Tak či onak, vybavení pro zimní sporty a další venkovní aktivity je potřeba obnovit, doplnit… A máme tu skvělé vánoční dárky pro obchodní partnery, zaměstnance a další cílové skupiny!
24.10.2016
Reklamní gastronomii se v aktualitách věnujeme významně, jak si i zaslouží. Její perlou – vínem - jsme se dříve zabývali hlavně v souvislosti s našimi sommeliéry a cizelovanou nabídkou kvalitních vín. Tak proč tedy Vina vína? Dozvíte se na závěr.
18.10.2016
O Vánocích a vůbec v čase závěru roku je vše výjimečné a speciální. Proto jsme z nabídky tisíců reklamních a dárkových předmětů vybrali ty nejvhodnější k obdarování právě v tomto období a sestavili z nich – Vánoční speciál.
Kalendáře a diáře – rok jisté reklamy
03.10.2016
Jsou reklamní a dárkové předměty sezónní a celoroční. Kalendáře a diáře patří k oběma. Pravidelně se jim věnujeme právě touto dobou, protože jde o jeden z nejčastějších dárků k svátkům závěru roku pro téměř všechny cílové skupiny. Mimo jiné proto, že po předání nastupuje jejich celoroční používání, a tedy i efektivní reklamní působení.
23.09.2016
Hra s motivem 3DR znamená: 5 Dobrých Roků s Vanilla Season. Tolik let je značka na světě a dává lidem radost z vaření, stolování a relaxace. Ke třem dimenzím tedy můžeme přidat další dvě do pětky: zážitková gastronomie a pozitivní emoce. To vše opět najdete v novém katalogu značky.
Komunikační účel světí 3DR prostředky
02.09.2016
Upravený machiavelistický výrok samozřejmě míníme v oboru reklamních a dárkových předmětů seriózně, jak co do účelu, tak i prostředků. Podívejme se, k jakému vývoji podle PPAI došlo v posledních letech ve využití 3DR produktů u pěti nejčastějších komunikačních programů. A nejen to.
24.08.2016
V seriálu o stěžejních druzích reklamních a dárkových předmětů jsme v patnáctém díle. Pro ten jsme si před zvolna se blížící chladnou sezónou roku vybrali bundy, které jsou po tričkách, polokošilích, vestách a mikinách jubilejním, pátým dílem o oblečení. Víte, odkud vlastně máme název tohoto oblíbeného svrchního oděvu?
Škola volá: Propiska, roller či pero?
10.08.2016
Žáčci, žáci, studenti… i přes všechny moderní přístroje ICT je nejen ve školství, ale v životě samém nepostradatelným vhodný psací nástroj a jeho správné používání. S nástupem dětí, teenagerů a mladých dospělých do škol všeho druhu věnujeme jeho výběru potřebnou pozornost.
02.08.2016
Hlavním ukazatelem vývoje trhu reklamních a dárkových předmětů v USA je, že prodeje opět vzrostly. Sdělují to data asociace PPAI, která je zveřejnila ve své studii Industry Sales Summary pro rok 2015. Co dalšího zajímavého přinášejí?
11.07.2016
V rubrice Aktuality se v souvislosti s reklamními a dárkovými předměty často dotýkáme i ekonomicko-politických témat. Už před pěti roky jsme například prognózovali právní omezení plastových tašek a sáčků. Zákonodárný proces je ve vývoji, podívejme se proto na aktuální stav a na to, jak tedy řešit reklamní tašky.
22.06.2016
Na první četbu v první třídě si vzpomene asi každý. Zamíchat do legendárních vět trička jistě není žádný prohřešek, protože i ona jsou číslo jedna. Jako jedna z prvních voleb reklamních a dárkových předmětů zcela jistě, zvláště pak na začátku letní sezóny.
Geneticky podmíněný 3DR účinek? Gril!
14.06.2016
Společně sdílenou radost z nasycení dobře tepelně upraveným pokrmem máme hluboko v genech. Sázka na reklamní účinek obdarováním cílových skupin grily a grilovacím příslušenstvím se tak mění v jistotu.
01.06.2016
10. května 2016 se na veletrhu ReklamaPolygraf v pražských Letňanech tradičně vyhlašovaly výsledky soutěže reklamních a dárkových předmětů Hvězda 3D reklamy, v pořadí už 16. ročníku. Proti loňsku naše společnost opravdu jako na vlně zaznamenala nárůst počtu ocenění.
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.