Zprávy ze světa reklamních předmětů

Dobrá chuť podzimu
Dobrá chuť podzimu
27.09.2021
Blíží se podzim a s ním i změny nálady. Příprava a konzumace jídel napomáhá udržet si psychickou kondici i za špatného počasí, jen je nutné je pořádně ochutit.
Desetiletí s Vanilla Season
Desetiletí s Vanilla Season
06.09.2021
Ano, 10 let je na světě značka předmětů pro vaření, stolování a relaxaci – Vanilla Season! Slogan … art of living v novém katalogu naplňuje celkem 43 položek.
Děti jsou zázrak, ale…
Děti jsou zázrak, ale…
23.08.2021
„Ale“ v titulku neznamená zpochybňování základního tvrzení. Ale: z dětí jednou mají být samostatní, dospělí lidé. Pomozme jim v tom. Jak?
Co marketéři?
Co marketéři?
02.08.2021
Výzkum z USA představuje preference reklamních a dárkových předmětů podle sortimentu u marketingových manažerů. Jak jste na tom Vy?
S tričkem proti času…
S tričkem proti času…
17.07.2021
Tričko patří k létu. Podívejme se na ně proti proudu času až do roku 2013, jak jsme o něm v Aktualitách psali a přidáme i pár nových zajímavostí.
Do letních bouřek…
Do letních bouřek…
21.06.2021
39. díl komoditního seriálu věnujeme hlavně účelnému předmětu, ovšem i za špatného počasí letních výletů mohou obdarovaní v pláštěnkách od Vás vypadat šik.
Nový katalog!
Nový katalog!
07.06.2021
Léto otevíráme novým katalogem 2021/2022. Na sedm stovek vybraných reklamních a dárkových předmětů obsahuje mnoho novinek a některé představíme.
3DReflex
3DReflex
21.05.2021
Široká škála předmětů s integrovanými reflexními prvky je - zvláště v epoše s intenzivním automobilovým provozem - ideální sortiment pro 3DR. Sdělení, že Vám na bezpečí cílových skupin záleží, zvyšuje jejich loajalitu. Proto stručně: 3DReflex!
3DRodičům!
3DRodičům!
03.05.2021
Občas si pohrajeme se slovy, ovšem v tomto případě hra končí. Jde přece o naše v současnosti více ohrožené rodiče a prarodiče. Dejme jim pro radost dárek! Jaký sortiment podle ASI preferuje generace 60+?

Předchozí ... 7 ... Další

Kategorie