Komoditní statistika

07.02.2022

Konkrétně nás bude zajímat, kolik procent dotázaných má významné druhy předmětů a půjdeme pěkně popořadě. Podle Global Ad Impressions Study z roku 2019 vlastní dotazovaní v USA nejvíce psací potřeby, a to celých 89 % respondentů. Propiskám, perům, rollerům a jejich sadám jsme věnovali v srpnu 2016 čtrnáctý díl komoditního seriálu. Dozvěděli jsme se v něm, že jsou po reklamním textilu dvojkou na trhu reklamních a dárkových předmětů a mimo jiné také, že nejdéle sloužící psací potřebou byl až do 19. století seříznutý ptačí brk.  

Druhé nápojové nádobí za psacími potřebami zaostává o pouhé jedno procento a v seriálu je reprezentuje první díl o hrncích z března 2015, o dva roky později sportovní láhve, nedlouho poté sklenice jako „aristokratka“ nápojového nádobí a v roce 2019 jsme za termosku poděkovali panu Jamesi Dewarovi.

Jedním z lídrů na trhu reklamních a dárkových předmětů je bezesporu tričko, které podle výzkumu vlastní 4/5 dotazovaných a to mu dává 3. pozici. Proklikat se ke starším článkům o fenoménu jménem tričko nabídne spoustu zajímavostí z jeho dějin. Kolik miliard se jich na světě prodá? Jaká trička nosili punkeři v době vzniku svého hnutí? Co kdysi vyjadřoval kult bílého trička? Za jaké dal mladý japonský sběratel celých 700 USD? O všem jsme psali.

73 % respondentů vlastní reklamní tašky. 4. místo je důstojným postem pro předmět s mimořádným reklamním účinkem a v době uvedení 13. dílu seriálu (2016) měly tašky i 4. pozici co se podílu komodity na trhu 3DR předmětů týče.  

Čepice na 5. místě vlastní 69 % odpovídajících. V seriálu jsme se v srpnu 2015 věnovali speciálně kšiltovkám, a pozorní čtenáři se mimo jiné dozvěděli, jaký je rozdíl mezi tieback, zipback, strapback a snapback.

Na 6. místo se s 67 % propracovaly venkovní oděvy, které však podle jiného průzkumu ASI mají prvenství co do zvýšení pozitivního vztahu obdarovaných k dárcům (u 75 %). O bundách jsme psali v roce 2016 a podle textu právě letos klasické péřovky slaví 100 let své existence!

První dáma 3DR módy – polokošile! Statisticky ji vlastní 65 % Američanů a podobně jako další druhy oděvů má polokošile bohatou historii, sahající až do starověké Persie.

Stolní potřeby zahrnují širší sortiment, ale v našem seriálu ho najdeme snad jen mezi hodinami. Vzdor tomu je vlastní na 64 % respondentů na 8. místě.

Rok jisté reklamy získáte prostřednictvím kalendářů a diářů, podobně jako severoameričtí zadavatelé, kteří je věnovali 62 % respondentů.

Který předmět si v USA ponechá devět z deseti obdarovaných kvůli praktickému využití? Je to USB flash disk a další proklikovou investigací zjistíme, že od roku 2013 je tento malý velký předmět jedničkou mezi kancelářskými potřebami. Koneckonců, podle výzkumu ASI ho vlastní 58 % respondentů.

Jubilejní 20. díl komoditního seriálu jsme věnovali deštníkům. Na předposlední pozici výzkumu ho má a s ohledem na praktičnost jistě také používá 48 % odpovídajících.

Ať hledáme, jak hledáme, tak „posledním“ s 33 % vlastníků – powerbankám – jsme se v seriálu nevěnovali. Protože jsme tak učinili už v roce 2014.

A další komodity čekají…

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie