Na léto pořádnou kšiltovku

03.07.2014

Článek byl ukončen stejným tvrzením, přestože nerozlišoval mezi letními a zimními čepicemi. Protože kšiltovky s vlastním potiskem tvoří hlavní podíl mezi pokrývkami hlavy, zcela určitě platí, že tehdejší data jsou u kšiltovek ještě vyšší. Víme, že muži nosí čepice více než ženy, kolik jich vlastní a kde je nosí. U mužů vítězí pochůzky mimo domov (více než čtyři pětiny respondentů), takže  kšiltovka na míru pro pány je opravdu výborným nosičem reklamního sdělení. A kam ho umístit? Téměř čtyři pětiny všech respondentů tehdy upřednostnili přední část čepice.

Co nového ale přinese tato statistika? Rozhodně ne málo. Zatímco tehdy jsme vycházeli z výzkumu prováděného pouze v USA, nyní se už poněkolikáté podíváme do světa v rámci rok starého výzkumu Advertising Specialty Institute (ASI). Určitě je zajímavé, kolik respondentů vlastní alespoň jednu čepici v Sydney nebo třeba v Londýně. Tato města jsme vybrali právě proto, že Sydney je v žebříčku na prvním místě s 32 % dotazovaných, zatímco v konzervativním Londýně je to jen 11 %. Paříž a Berlín na tom nejsou o mnoho lépe, a tak čest Evropy zachraňuje Řím s 28 % na celkovém druhém místě. Třetí je Kanada, následují čtvrté USA a Madrid se stejným počtem 19 %.

graf

 

Čísla jsou to v průměru sice pěkná, ale samozřejmě že mohou být ještě vyšší. Jak na to? V minulém článku jsme také zmínili, že je to právě tvář a hlava, která nás na člověku zajímá nejvíce. Její koruna v podobě letní kšiltovky se dá dobře vybrat ze záplavy cenově velmi příznivých katalogových položek (odkaz viz výše), ovšem něco opravdu extra stojí za to si pro své cílové skupiny nechat vyrobit na míru: k výběru je několik materiálů, vlastní barevné kombinace a možnost kombinací technologií jako je klasická výšivka, 3D výšivka, sítotisk, transferový potisk, ražba loga na sponách nebo protrhávání materiálu na kšiltu. Pak se může i stát, že podobný produkt získá ocenění, o kterém jsme psali v souvislosti s našimi úspěchy v aktuálním ročníku soutěže Hvězda 3D reklamy – obr. níže. Kšiltovka na zakázku podle přání zákazníka v designu vkusně propojila všechny prvky loga a „skončila“ na druhém místě v rámci kategorie Reklamní textil.

cepice


Zkrátka jde o to vytvořit kšiltovku, kterou budou vaše cílové skupiny opravdu chtít nosit.

Další dřívější články se zmínkami o reklamních čepicích:

Co si dnes vezmeš na sebe? Reklamu! - článek marketingového ředitele Martina Kyjovského v týdeníku M&M pojednával o člověku jako nosiči reklamy a v rámci reklamního textilu nemohl vynechat ani čepice.
Reklamní efekt – to je, oč tu běží – z výčtu reklamních účinků jednotlivých kategorií reklamních a dárkových předmětů vyplyne, že „obyčejná“ kšiltovka má u nás náklady na jeden reklamní účinek v řádu haléřů.
Trh 3DR má sport rád – v čase Letních olympijských her v Londýně jsme probrali reklamní a dárkové předměty, které oficiální partneři sportovních akcí využívají. Kšiltovky mezi nimi rozhodně nechybí.
Reklamní textil podporuje spolkovou a klubovou identitu – tentokrát nejde „jen“ o sportovní kluby, ale o sdružení a spolky ve všech možných zájmových a profesních aktivitách. Kromě triček, polokošil a mikin jsou to opět kšiltovky a další pokrývky hlavy, které spolky a kluby k vlastní prezentaci volí nejčastěji.

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie