Pokročilé
vyhledávání
 

2 000 000 do 7 dnů!

10.12.2018

Nejde o žádnou loterii či investici, slibující „zaručené“ výhry a příjmy všem, ale o skutečnou jistotu: opravdu většinu z více než dvou milionů (!) reklamních a dárkových předmětů na skladě dodáme do týdne. A nejen o Vánocích.

Tady jsou! Ve smyslu iMilogie, tedy vědy o reklamních a dárkových předmětech v pojetí naší společnosti (více ve čtvrtstoletí iMilogie), by i skladové položky měly mít tailor made efekt. A pozor, na rozdíl od 3DR předmětů na míru - s dodávkou ve většině případů do jednoho týdne.

Ať už se jedná o promyšlené, dlouhodobě plánované komunikační kampaně nebo ad hoc eventy a akce, i skladové předměty pro Vaše cílové skupiny vnímáme z pozice agentury, nikoliv jen obchodníka. Pro výběr nejvhodnější varianty reklamního předmětu či dárku je tedy na místě kontaktovat svého account manažera, který z téměř osmi a půl tisíce položek operativně pomůže vybrat optimální 3DR řešení.

Pro volný čas – nejčetnější kategorie obsahuje bezmála 4 000 položek od přívěšků a šňůrek až po výzbroj pro nejnáročnější outdoor. 3DR předměty pro volný čas jsou obzvláště oblíbené u generace Y, tzv. mileniálů, a protože jde o perspektivní cílové skupiny (ať již mezi obchodními partnery nebo koncovými zákazníky), investice do nákupu z tohoto širokého sortimentu se vyplatí.

Kancelář – druhá nejčetnější kategorie nabízí cca 3000 položek od zápisníků přes hodiny, kalendáře či psací potřeby až po PC doplňky. Pro zajímavost uvedeme, že poslední dvě komodity podle PPAI patřily v roce 2014 k TOP 5 mezi reklamními a dárkovými předměty na trhu USA.

Domácnost - téměř tisícovka položek dělá z předmětů hlavně pro reklamní gastronomii sortimentní trojku. Od nákupních tašek přes příbory či hrnky až po víno, ale důležitou kategorií jsou předměty pro domácnost i mimo kuchyň a jídelnu, včetně např. bytových dekorací i nábytku.

Novinky – uspokojit příjemce reklamních předmětů a dárků je stále těžší, a proto je důležitá obnova sortimentu o novinky v celé šíři sortimentu. V našem případě jej novinky tvoří z celé jedné čtvrtiny!

Značkové předměty – protože reklamní dárky jsou jedinečnou investicí jako manažerské dárky, významnou kategorií jsou značkové předměty a opět – zdaleka nejen o Vánocích. Portfolio 15 značek Vám umožní výběr vhodných dárků pro obchodní partnery snad všech zájmů a nároků po celý rok. Vždyť manažerské dárky spolehlivě podporují obchod!

Textil – šest stovek položek tvoří sice méně než desetinu z celkového počtu v našem sortimentu, ale v objemu prodejů zhruba kopírujeme světový trh: reklamní textil ho dlouhodobě zaujímá třetinu. Podle asociace PPAI v USA v loňském roce stoupl podíl oděvů a jejich doplňků dokonce na bezmála 36 procent z celkových nákupů 3DR předmětů za 23 285 980 409 USD!

Slevy – cca 200 položek až do jedné čtvrtiny výsledné ceny, to jsou naše zlevněné reklamní a dárkové předměty. Nejde o žádné výprodeje ležáků, ale cílenou obměnu sortimentu podle trendů, přání zákazníků a jejich cílových skupin. Zkrátka, prostor pro 2 000 000 dárků skladem musí být stále zajištěn.


Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní předměty s vlastním potiskem
Výroba reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag