Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
10.12.2018
Nejde o žádnou loterii či investici, slibující „zaručené“ výhry a příjmy všem, ale o skutečnou jistotu: opravdu většinu z více než dvou milionů (!) reklamních a dárkových předmětů na skladě dodáme do týdne. A nejen o Vánocích.
Tady
jsou! Ve smyslu iMilogie, tedy vědy o reklamních a dárkových předmětech
v pojetí naší společnosti (více ve čtvrtstoletí iMilogie), by i skladové položky měly mít tailor made efekt.
A pozor, na rozdíl od 3DR předmětů na míru - s dodávkou ve většině případů do
jednoho týdne.
Ať už se jedná o promyšlené, dlouhodobě plánované komunikační kampaně
nebo ad hoc eventy a akce, i skladové předměty pro Vaše cílové skupiny vnímáme z pozice agentury, nikoliv jen
obchodníka. Pro výběr nejvhodnější varianty reklamního předmětu či dárku je
tedy na místě kontaktovat svého account manažera, který z téměř osmi a půl tisíce položek operativně pomůže vybrat
optimální 3DR řešení.
Pro volný čas
– nejčetnější kategorie obsahuje bezmála 4 000 položek od přívěšků
a šňůrek až po výzbroj pro nejnáročnější outdoor. 3DR
předměty pro volný čas jsou obzvláště oblíbené u generace Y, tzv. mileniálů,
a protože jde o perspektivní cílové skupiny (ať již mezi obchodními partnery
nebo koncovými zákazníky), investice do nákupu z tohoto širokého sortimentu se
vyplatí.
Kancelář
– druhá nejčetnější kategorie nabízí cca 3000 položek od zápisníků přes hodiny, kalendáře či psací potřeby až po PC doplňky.
Pro zajímavost uvedeme, že poslední
dvě komodity podle PPAI patřily v roce 2014 k TOP 5 mezi reklamními a dárkovými předměty na trhu USA.
Domácnost - téměř
tisícovka položek dělá z předmětů hlavně pro reklamní gastronomii sortimentní trojku. Od nákupních tašek
přes příbory či hrnky až po víno, ale důležitou kategorií jsou předměty pro domácnost
i mimo kuchyň a jídelnu,
včetně např. bytových dekorací i nábytku.
Novinky –
uspokojit příjemce reklamních předmětů a dárků je stále těžší, a proto je
důležitá obnova sortimentu o novinky
v celé šíři sortimentu. V našem případě jej novinky tvoří z celé
jedné čtvrtiny!
Značkové
předměty – protože reklamní dárky jsou jedinečnou investicí jako manažerské dárky, významnou kategorií
jsou značkové
předměty a opět – zdaleka nejen o Vánocích.
Portfolio 15 značek Vám umožní výběr vhodných dárků pro obchodní partnery snad
všech zájmů a nároků po celý rok. Vždyť manažerské
dárky spolehlivě podporují obchod!
Textil –
šest stovek položek tvoří sice méně než desetinu z celkového počtu
v našem sortimentu, ale v objemu prodejů zhruba kopírujeme světový
trh: reklamní textil ho dlouhodobě
zaujímá třetinu. Podle asociace PPAI
v USA v loňském roce stoupl podíl oděvů a jejich doplňků dokonce na
bezmála 36 procent z celkových nákupů
3DR předmětů za 23 285 980 409 USD!
Slevy – cca
200 položek až do jedné čtvrtiny výsledné ceny, to jsou naše zlevněné
reklamní a dárkové předměty. Nejde o žádné výprodeje ležáků, ale cílenou obměnu sortimentu podle trendů,
přání zákazníků a jejich cílových skupin. Zkrátka, prostor pro 2 000
000 dárků skladem musí být stále zajištěn.
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.