Zprávy ze světa reklamních předmětů

Ukaž mi své tričko, já ti řeknu, kdo jsi (No. 2)
Ukaž mi své tričko, já ti řeknu, kdo jsi (No. 2)
06.02.2014
Druhý článek se zajímavostmi ze světa triček jsme pojednali jako statistiku, protože ASI k tomu účelu ve své studii z léta 2013 nabízí dost informací. Údaje dělají z trička mezi reklamními a dárkovými předměty opravdovou superstar.
Pojedeme rychle, je tu rok Koně!
Pojedeme rychle, je tu rok Koně!
03.02.2014
Právě 31. ledna podle čínského kalendáře začal novoluním nový rok, tentokráte ve znamení dřevěného Koně. Dřevěného? I tak je potřeba se připravit na pořádnou jízdu.
Ukaž své tričko, já ti řeknu, kdo jsi
Ukaž své tričko, já ti řeknu, kdo jsi
22.01.2014
Tričko je jednoznačně nejoblíbenější součást oblečení. Navíc je nejlepším nosičem informací v sortimentu reklamního textilu. To už máme dvě nej, kvůli kterým stojí za to se na tento fenomén mezi reklamními a dárkovými předměty podívat blíže.
Láska nejen na Valentýna
Láska nejen na Valentýna
14.01.2014
Ve slavném filmu Láska nebeská je o ní řečeno, že je všude kolem nás. Ne vždy si to v mediální záplavě událostí s opačným znaménkem uvědomujeme, ale je to tak. Ta pravá totiž není okázalá, nicméně na Sv. Valentýna je na místě ji ukázat. I vhodnými dárky.
Občanský průkaz pro Schwarzwolf?
Občanský průkaz pro Schwarzwolf?
02.01.2014
V roce 2014 značka Schwarzwolf oslaví patnáctiny a je tedy čas jí chystat průkaz totožnosti. My je ale Černému vlku vystavujeme každoročně v podobě katalogu jeho předmětů, určených vyznavačům outdooru, sportů a pobytu ve volné přírodě. Dovolte, aby vám Schwarzwolf virtuální i tištěnou podobu svých „dokladů“ pro nový rok předložil k vaší přísné kontrole. Vlastně k příjemnému výběru!
Dárky pro zimní radost
Dárky pro zimní radost
09.12.2013
I v největší zimě zahřeje hlavně radost. A co může být v zimě lepšího, než radost z pohybu při zimních sportech ve společnosti rodiny a přátel? Proto mluvíme o zimních radovánkách a proto jsou dárky i reklamní předměty pro ně tak vítané. Navíc, když mají styl.
Reklamní nápojové nádobí k Vánocům sedí
Reklamní nápojové nádobí k Vánocům sedí
02.12.2013
K svátkům v závěru roku jsme již prezentovali například reklamní textil, kalendáře a diáře či značkové psací potřeby, ale nesmíme zapomenout na nápojové nádobí – hrnky a sklenice. Statistiky k této kategorii reklamních a dárkových předmětů totiž poskytují zajímavé údaje.
„Rychlodárky“ se slevou
„Rychlodárky“ se slevou
20.11.2013
Shánění vánočních dárků na poslední chvíli zná asi každý. Ve stresu jsme také mnozí ochotni si za ně připlatit. Co ale získat výborné dárkové předměty naopak se slevou?
Reklamní a dárkové předměty mají značkovou tradici
Reklamní a dárkové předměty mají značkovou tradici
14.11.2013
O tom, že nejstarším nástrojem propagace je předmět, jistě nikdo nepochybuje. Obor reklamních a dárkových předmětů od předání ovoce či vržení kamene na potvrzení vztahů našich dávných prapředků ušel k desítkám tisíc položek v současnosti fascinující cestu.
Využití reklamních a dárkových předmětů vítězí
Využití reklamních a dárkových předmětů vítězí
31.10.2013
A máme zde novou studii organizace Advertising Specialty Institute z léta 2013. Zaměříme pozornost na něco, co v minulé bylo zmíněno jen v několika řádcích, zatímco nyní podrobně: Proč si lidé ponechávají reklamní a dárkové předměty?

Předchozí ... 29 ... Další

Kategorie