V celém webu
Pokročilé
vyhledávání
 

Podzim, podzim přichází

24.07.2014

V sezóně reklamních předmětů určitě. Opět jsme si vypůjčili titulek, tentokrát songu Jiřího Grossmanna o tom, že jeho dívce se na podzim „už návrat nehodí“. Je to však čas po návratu z dovolených a to je doba vhodná k obnovení či posílení obchodních vztahů. Reklamní a dárkové předměty se tedy rozhodně „hodí“…

O téměř fatálním významu mezilidských vztahů mezi dodavateli a zákazníky i mezi zaměstnavateli a zaměstnanci píšeme často. Například před čtyřmi roky jsme na základě statistiky o víceletém vlastnění reklamních a dárkových předmětů usoudili, že podporují dlouhodobé vztahy. Loni v květnu v týdeníku Marketing&Media marketingový ředitel iMi Partner Martin Kyjovský upřesnil, že reklamní a dárkové předměty vztahy přímo stimulují. To bylo v roce Hada, v němž by se ve vztazích velmi vymstila neupřímnost.

Nyní jsme v polovině roku Koně a víme, že i on potřebuje upřímnost a na rozdíl od individualistického Hada Kůň má navíc rád společnost a týmovou spolupráci. Také víme, že na konci léta mohou někteří z nás po návratu z dovolených a z prázdnin propadat lidově řečeno depkám. Zvláště když pak nastanou plískanice, je ten správný čas na reklamní dárky, které vaše cílové skupiny v podzimním období opravdu potěší a posílí vaše vzájemné vztahy. K výběru je čas právě teď, uprostřed léta.

Mnohokrát jsme prezentovali přednosti reklamního textilu, který nabízí stovky položek a tisíce variant. Najít mezi nimi pro cílové skupiny vhodné oděvy pro venkovní nošení na podzim jistě nebude problém. Tím spíše, když příjemci reklamních předmětů a dárků mají nejraději právě oděvy na ven a pod odkazem se také dozvíme, proč tomu tak je. Reklamní textil z hlediska inzerujících dárců patří k nejvyužívanějším, protože člověk je snad tím nejdokonalejším „nosičem“ reklamního sdělení. A co teprve když padne volba na reklamní textil vyrobený na míru, v originálním designu a s využitím firemních barev a motivů.

Tak jako se všichni oblékáme, musíme i jíst a pít. Ať už sami, s rodinou nebo s přáteli, proč tyto běžné činnosti designovými předměty nepovýšit na zážitkovou gastronomii? Značka Vanilla Season na podzim oslaví třetí výročí a brzy vám přinese nový katalog luxusních předmětů pro vaření, stolování a relaxaci. Jak jsme vás už informovali, předměty značky byly úspěšné v soutěži Hvězda 3D reklamy a věříme, že s nimi zaznamenáte úspěch také u svých obchodních partnerů. Ať už je využijí ve dnech příjemného babího léta nebo listopadových plískanic.

Do třetice bychom se mohli věnovat kancelářským potřebám, nářadí a dalším pracovním pomůckám, ale návraty do zaměstnání nemusí být spojené s příjemnými pocity u každého. Naopak příchod z práce domů je jiná záležitost, tak proč toho nevyužít? Pozitivní emoce při předání reklamního dárku pro domácnost opravdu mohou posílit vzájemné vztahy a spolupráci.

Podzim, podzim zvolna přichází a s ním i čas na vhodné reklamní a dárkové předměty.

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag