Hi-tech hity

13.06.2018

Ve 3DR trendech 2016 lze téměř vše darovat také k využití v letní sezóně prázdnin a dovolených. Vyznavači moderních venkovních aktivit nám snad dají za pravdu, že se to týká i mnoha produktů hi-tech.

Technologických hitů z naší nedávné rozesílky rozhodně.

 

V minulé aktualitě jsme rozebrali vztah generace mileniálů k reklamním a dárkovým předmětům a zmínili její závislost na moderních ICT prostředcích. Jestliže 3DR produkty jsou pro ni tím pravým reklamním nástrojem, pak o předmětech pro smartphony, tablety a laptopy to logicky platí dvojnásob. Tak například bezkontaktní nabíječky. Donedávna nepředstavitelná, ale dnes cool alternativa ke klasickým nabíječkám, pracující na principu elektromagnetické indukce a využitelná Androidy poslední generace, iPhone 8, 8S a X. Do výběru technologických novinek jsme zařadili jen tři, ovšem jedinečné powerbanky (jedna i s bezkontaktním nabíjením). Protože jejich sortiment máme v nabídce od roku 2014, škála těchto stále oblíbenějších zařízení u nás čítá už ke třem stům položek, od plastových za stovku až po manažerské varianty. Proti nim je bezkontaktní flash s kapacitou 16 GB pro rozšíření paměti mobilního zařízení zatím(!) solitér.

V nabídce technologických hitů najdete také jednoho zástupce fitness náramků. Vybraný typ Colour fit měří obdarovaným počet kroků, vzdálenost, spálené kalorie, srdeční tep, kontroluje krevní tlak / hladina kyslíku a zaznamenává jim spánek. Na jedno nabití umožní pohotovostní dobu 5 až 7 dní.

Z celého portfolia praktických držáků „kdečeho“ jsme do rozesílky zařadili nastavitelný, univerzální držák do auta na telefon s elegantním designem a s jednoduchou instalací na ventilaci. A ještě vychytávka v podobě obalu iPhone 6, 6S nebo 7 pro jejich bezdrátové dobíjení.

A co mají všechny tyto technologické lahůdky jako reklamní předměty společné?

 

   1) Vysokou hodnotu v poměru k nízké hmotnosti (dopravní výhody – nízké náklady na kus lodí, krátká doba přepravy letecky).

   2) V naprosté většině využitelné při venkovních aktivitách, od kempinku po náročný outdoor.

   3) Ve většině skladem nebo s dostupností do dvou týdnů.

 

   4) Oblíbené u příjmově perspektivní a nejpočetnější (alespoň v USA) generace mileniálů – jde o účelnou investici do budoucí klientely.

 

Další články k hi-tech:

 

Čtvrtstoletí iMilogie – aneb o iMilogii jako vědě o reklamních a dárkových předmětech v pojetí naší společnosti, ale především o novém Katalogu iMi 2018/2019. Ten jsme ve stylu hi-tech pojednali grafikou a hlavně v kapitolách Kancelář a Nářadí mnoha zařazenými předměty.

 

Vyšší level outdooru? Hi-trek! – nový pojem hi-trek jsme zavedli zapojením hi-tech výstroje a výzbroje pro bezpečnější a komfortnější cestovatelské zážitky, se zvláštním důrazem na značku Schwarzwolf Outdoor.

 

Když oděvy fungují… – od technologických hitů pro ICT jsme se dostali trochu dál, ale v duchu hi-tech zůstáváme. Řekneme-li Schwarzwolf Outdoor, dodáme funkční textil a ten můžeme v rámci oděvního sortimentu označit hi-tech.

Od ICT k oděvům? Je zkrátka zřejmé, že pro letní sezónu Vašich cílových skupin máte k dispozici vše pod jednou střechou.

 

 

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie