Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
27.06.2017
Druhá část povídání o technologických zajímavostech oděvů značky Payper potvrdí jejich vhodnost pro reklamní využití - právě s ohledem na kvalitu, praktičnost a vkusné provedení. Pojednali jsme o materiálech a střihu, nyní se podíváme na detaily, práci s barvami, design a branding.
V předchozím článku
jsme také předložili výčet všech textů, kde byl název italské značky Payper
třeba jen zmíněn a odkazy na prvních šest proti proudu času jsme uvedli. V dnešním
závěru je uvedena druhá šestice až k představení značky v dubnu roku 2015.
Tak tedy detaily. Míníme ty
v technickém provedení, k designovým se ještě dostaneme. Technické detaily
nejsou možná okázalé, ale povyšují výrobek na vyšší level, což se zvláště u
značkových oděvů předpokládá jako samozřejmost. Lemy triček Payper se vyrábějí z lykry, velmi pevného a zároveň
pružného elastanu, zabezpečujícího namáhaným okrajům oděvů stabilitu a
trvanlivost. To samé se týká šicích materiálů, které svou pevností a pružností
musí zajistit, aby při pohybu nedocházelo k prasknutí švů. I proto jsou ramenní
švy u většiny triček dvojité a jištěné zpevňovací páskou.
Při nošení polokošil je
důležité, aby se klopy v rozepnutém stavu nekroutily. To je u polokošil Payper
zajištěno tím, že jsou klopy zapínání s proužkem na límečky ušité zvlášť,
pak připevněné na tričko a konstrukce zapínání tak působí precizněji a
kompaktněji. U dvojbarevných límečků jsou nitě v kontrastní barvě v zájmu
absence estetických nedokonalostí zapošité dovnitř.
U mikin, vest a bund bývá nejslabším článkem zapínání. Payper u nich proto volí
zipy SBS, testované a garantované výrobcem k běžnému používání. Zipy
kombinují dva materiály – zoubky jsou z plastu a jezdec z kovu. U
obousměrných zipů je zapínání řešeno tak, že díly dvojitého jezdce do sebe
snadno zapadají.
Payper se snaží každý model vyvíjet jako originál, a to až
k nejmenším detailům. Např. u mikiny Mistral
zaujme na první pohled u krku všitý klín ve tvaru V. Mikina Atlanta má překrytí kapucy u krku, u ní
též dvojitý šev nebo estetické kovové kroužky u tkalounu kapuce. U polokošile Cambridge upoutá pozornost kontrastní lemování
u límečku a rukávů a na druhý pohled vnitřní lemování klopy. Tato polokošile je
i dobrý příklad dalšího důležitého zákaznického faktoru, kterým je výběr barev. Má jich deset, ovšem
některé výrobky dokonce i dvě desítky – jako např. tričko Sunset.
K barvení oděvů značky Payper se používá o 30 % více barvy, než je
tomu u obdobných výrobků na trhu a přirozené blednutí látky následkem praní
s ohledem na vyšší množství barvy a použité technologie barvení nepřesahuje
5 %. U jednotlivých šarží se barevnost odlišuje ne více než o ±3 %.
Čistota bavlny oděvů Payper,
prosté všech i drobných barevných nečistot, zajišťuje nejen kvalitní vzhled
v případě bílých variant modelů, ale také možnost efektivního sítotisku a digitálního tisku při brandingu.
Praní a žehlení naruby (zde případně na líc přes látku) je však pro zachování
kvalitního motivu podmínkou. Značkové oblečení Payper je velmi vhodné i pro
působivou výšivku, zvláště pak u
polokošil a mikin. Aby byl výsledek co nejlepší, je potřebná zkušební fáze a
závěrečné korektury při spuštění výroby.
Při dodržení instrukcí k údržbě na etiketě každého oděvu budou oděvy Payper vaši cílovým skupinám sloužit dlouho, budou je rádi nosit a vaše reklamní sdělení tak bude mít adekvátní efekt. Efekt Payper.
Vesta aneb „ďábelsky“ krásná 3DR - listopad 2015
Mikiny aneb univerzální 3DR evergreen - říjen 2015
Polokošile – první dáma 3DR módy - červen 2015
Z hokejových dresů do letní módy - květen 2015
iMi katalog reklamních předmětů 2015/16 - květen 2015
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.