27.06.2017
V předchozím článku jsme také předložili výčet všech textů, kde byl název italské značky Payper třeba jen zmíněn a odkazy na prvních šest proti proudu času jsme uvedli. V dnešním závěru je uvedena druhá šestice až k představení značky v dubnu roku 2015.
Tak tedy detaily. Míníme ty v technickém provedení, k designovým se ještě dostaneme. Technické detaily nejsou možná okázalé, ale povyšují výrobek na vyšší level, což se zvláště u značkových oděvů předpokládá jako samozřejmost. Lemy triček Payper se vyrábějí z lykry, velmi pevného a zároveň pružného elastanu, zabezpečujícího namáhaným okrajům oděvů stabilitu a trvanlivost. To samé se týká šicích materiálů, které svou pevností a pružností musí zajistit, aby při pohybu nedocházelo k prasknutí švů. I proto jsou ramenní švy u většiny triček dvojité a jištěné zpevňovací páskou.
Při nošení polokošil je důležité, aby se klopy v rozepnutém stavu nekroutily. To je u polokošil Payper zajištěno tím, že jsou klopy zapínání s proužkem na límečky ušité zvlášť, pak připevněné na tričko a konstrukce zapínání tak působí precizněji a kompaktněji. U dvojbarevných límečků jsou nitě v kontrastní barvě v zájmu absence estetických nedokonalostí zapošité dovnitř.
U mikin, vest a bund s vlastním potiskem bývá nejslabším článkem zapínání. Payper u nich proto volí zipy SBS, testované a garantované výrobcem k běžnému používání. Zipy kombinují dva materiály – zoubky jsou z plastu a jezdec z kovu. U obousměrných zipů je zapínání řešeno tak, že díly dvojitého jezdce do sebe snadno zapadají.
Payper se snaží každý model vyvíjet jako originál, a to až k nejmenším detailům. Např. u mikiny Mistral zaujme na první pohled u krku všitý klín ve tvaru V. Mikina Atlanta má překrytí kapucy u krku, u ní též dvojitý šev nebo estetické kovové kroužky u tkalounu kapuce. U polokošile Cambridge upoutá pozornost kontrastní lemování u límečku a rukávů a na druhý pohled vnitřní lemování klopy. Tato polokošile je i dobrý příklad dalšího důležitého zákaznického faktoru, kterým je výběr barev. Má jich deset, ovšem některé výrobky dokonce i dvě desítky – jako např. tričko Sunset.
K barvení oděvů značky Payper se používá o 30 % více barvy, než je tomu u obdobných výrobků na trhu a přirozené blednutí látky následkem praní s ohledem na vyšší množství barvy a použité technologie barvení nepřesahuje 5 %. U jednotlivých šarží se barevnost odlišuje ne více než o ±3 %.
Čistota bavlny oděvů Payper, prosté všech i drobných barevných nečistot, zajišťuje nejen kvalitní vzhled v případě bílých variant modelů, ale také možnost efektivního sítotisku a digitálního tisku při brandingu. Praní a žehlení naruby (zde případně na líc přes látku) je však pro zachování kvalitního motivu podmínkou. Značkové oblečení Payper je velmi vhodné i pro působivou výšivku, zvláště pak u polokošil a mikin. Aby byl výsledek co nejlepší, je potřebná zkušební fáze a závěrečné korektury při spuštění výroby.
Při dodržení instrukcí k údržbě na etiketě každého oděvu budou oděvy Payper vaši cílovým skupinám sloužit dlouho, budou je rádi nosit a vaše reklamní sdělení tak bude mít adekvátní efekt. Efekt Payper.
Vesta aneb „ďábelsky“ krásná 3DR - listopad 2015
Mikiny aneb univerzální 3DR evergreen - říjen 2015
Polokošile – první dáma 3DR módy - červen 2015
Z hokejových dresů do letní módy - květen 2015
iMi katalog reklamních předmětů 2015/16 - květen 2015
Payper – být chic celý den – v dubnu 2015 vstoupila italská značka Payper na molo naší nabídky 3DR módy. Úspěšně.
Nejhledanější dotazy
Kategorie