Zprávy ze světa reklamních předmětů

Vaše logo ochrání životy
Vaše logo ochrání životy
23.10.2014
Reklamní a dárkové předměty, které chrání životy? V připomínkovém řízení je návrh novely zákona o silničním provozu. Jednou z hlavních změn, která bude určitě přijata a v platnost vstoupí zřejmě od druhé poloviny roku 2015, je povinné nošení reflexních prvků chodci za snížené viditelnosti v lokalitách bez veřejného osvětlení a chodníků. Od reflexních vest přes reflexní pásky a další doplňky až k reflexním logům, to vše podle platných norem je k dispozici.
Čím napíšeš dopis? Reklamou!
Čím napíšeš dopis? Reklamou!
16.10.2014
Od nákupního seznamu chybějících potravin v domácnosti, přes poznámky z jednání až po milostný dopis – to vše se dá napsat reklamou. Přesněji reklamními psacími potřebami. Co k nim říká aktuální výzkum institutu ASI z léta 2014? Že tento sortiment reklamních a dárkových předmětů je nejvyužívanější.
Reklamně efektivní skiareály
Reklamně efektivní skiareály
06.10.2014
V desítkách zimních resortů, na sjezdovkách a běžkařských trasách spatří logo vaší společnosti na oděvech obchodních partnerů, zaměstnanců či koncových zákazníků tisíce lidí. Vnímat reklamu při oblíbených aktivitách o víkendech a dovolených znamená si ji pod vlivem pozitivních emocí i zapamatovat a také snadno vybavit.
Jak roste efektivnost reklamních předmětů
Jak roste efektivnost reklamních předmětů
22.09.2014
V rukou konkrétního člověka se reklamní nebo dárkový předmět může stát nejefektivnějším nástrojem komunikace.
Reklamní kalendáře a diáře po roce opět na scéně
Reklamní kalendáře a diáře po roce opět na scéně
15.09.2014
Začalo jedno z nejdůležitějších období v roce, kdy firmy a instituce zvažují, čím obdarují své cílové skupiny u příležitosti Vánoc a začátku nového roku. Čas jedné z nejvyužívanějších kategorií reklamních a dárkových předmětů je tu!
Styl života ve znamení Vanilla Season
Styl života ve znamení Vanilla Season
02.09.2014
Značka luxusních předmětů pro vaření, stolování a relaxaci Vanilla Season slaví 3. výročí existence. V této souvislosti vám představujeme nový katalog (i pro výběr vhodných vánočních dárků). Mimo jiné také zmíníme, proč jsme značce dali jméno Vanilla Season.
Vánoce, Vánoce přicházejí
Vánoce, Vánoce přicházejí
22.08.2014
Vybírat dárky B2B a B2C zákazníkům, obchodním partnerům i zaměstnancům k vánočním svátkům je požitek. Tak tedy – náš nový Vánoční katalog je zde!
Seznamte se – Stedman!
Seznamte se – Stedman!
15.08.2014
Oděvy značky Stedman pro ženy, muže, juniory a děti zákazníci v našem sortimentu jistě znají. Tak proč jsme o značce ještě nepsali? Napravujeme. Tedy se seznamte – Stedman!
PPAI hlásí nárůsty prodejů 3DR předmětů
PPAI hlásí nárůsty prodejů 3DR předmětů
04.08.2014
Severoamerická asociace Promotional Product Association International sděluje: Za první čtvrtletí roku 2014 zažili dodavatelé reklamních a dárkových předmětů proti stejnému období před rokem nárůst prodejů o 5,3 a distributoři dokonce o 9,1 procent!
Podzim, podzim přichází
Podzim, podzim přichází
24.07.2014
V sezóně reklamních předmětů určitě. Opět jsme si vypůjčili titulek, tentokrát songu Jiřího Grossmanna o tom, že jeho dívce se na podzim „už návrat nehodí“. Je to však čas po návratu z dovolených a to je doba vhodná k obnovení či posílení obchodních vztahů. Reklamní a dárkové předměty se tedy rozhodně „hodí“…

Předchozí ... 27 ... Další

Kategorie