Zprávy ze světa reklamních předmětů

Schwarzwolf v akci
Schwarzwolf v akci
13.01.2010
Na začátku srpna 2009 jsme vyhlásili fotografickou soutěž s názvem Schwarzwolf v akci s uzávěrkou v půlce října. O vítězi už je rozhodnuto.
Proč kupovat výrobky z organické bavlny?
Proč kupovat výrobky z organické bavlny?
11.01.2010
Mezi reklamními a dárkovými předměty nabývají významu ty, které nesou přívlastek ekologické. Týká se to samozřejmě i jednoho z nejoblíbenějších sortimentů 3D reklamy, jakým jsou textilní výrobky.
Knihovna do kapsy
Knihovna do kapsy
11.01.2010
Kompletní Alois Jirásek nebo všech sedm dílů Harryho Pottera pohodlně s sebou na výlet? S e-book čtečkou je to možné. A vy v ní máte ideální dárkový předmět pro obchodní partnery, kteří rádi čtou.
V pověstném koši nic neskončí
V pověstném koši nic neskončí
19.10.2009
Už se stalo téměř klišé spojení a současně otázka, zda přijatý dárek skončí v koši. Výzkum asociace POPAI dokládá, že nikoliv, a dokonce uvádí, že většinu dárků si jejich příjemci ponechávají pro své osobní potřeby.
Zlatý čas dárků pro firemní klientelu
Zlatý čas dárků pro firemní klientelu
19.10.2009
Tím časem je míněno právě období před Vánoci. Vyplývá to z výzkumu, který provedla POPAI před rokem. Firemní veřejnost je o Vánocích podle dotázaných obdarovávána ze 62 %!
Vánoční prověrka
Vánoční prověrka
18.10.2009
Když jsem byl požádán, abych zkusil odhadnout, jaký vliv bude mít na vánoční obdarovávání právě probíhající krize, vzpomněl jsem si na povídku O. Henryho o tom, jak chudý James prodal památeční hodinky po otci, aby mohl koupit své milované ženě sadu želvovinových hřebenů, zatímco ona se nechala ostříhat a dlouhé kadeře vyměnila za zlatý řetízek k hodinkám pro něho.
Není obal jako obal
Není obal jako obal
13.10.2009
S našimi dárkovými dřevěnými truhlami a proutěnými koši se vánoční obdarovávání stává pravým požitkem pro obě strany. Sety potravin, nápojů či hygienických potřeb kdysi balených pouze do průhledného celofánu jsou nyní minulostí.
Naporcujte si vánočního kapra keramikou
Naporcujte si vánočního kapra keramikou
12.10.2009
Ani ta nejušlechtilejší ocel nejlepšího nože se nevyrovná progresivnímu materiálu, jakým je oxid zirkoničitý. Je proto logické, že k němu na své cestě došel i Schwarzwolf.
Víno je víc než reklamní předmět
Víno je víc než reklamní předmět
09.10.2009
Není málo těch, kteří jdou a koupí nějaké víno, když si nevědí rady s dárkem. Na první pohled to jakoby deklasuje nápoj samotný i obdarovací rituál. Pravý opak však bývá pravdou, zvláště poradí-li s výběrem sommelier.
Katalog pro nejkrásnější Vánoce
Katalog pro nejkrásnější Vánoce
05.10.2009
Zvolit ten pravý vánoční dárek pro člověka, na kterém nám záleží, nebývá snadné. Věříme, že náš nový vánoční katalog vás k úspěšnému výběru dárku pro klienty či zaměstnance dovede. Obsahuje reklamní a dárkové předměty vhodné právě pro tuto příležitost.

Předchozí ... 45 Další

Kategorie