Zprávy ze světa reklamních předmětů

Luxus pro každého – Pierre Cardin!
Luxus pro každého – Pierre Cardin!
07.09.2017
V květnu 2016 jsme oznámili, že portfolio nabídky reklamních a dárkových předmětů rozšiřujeme o značku Pierre Cardin. Tehdejší první katalog obsahoval 18 položek. Ve druhém, který vychází nyní, jich najdete už 39! Luxus v řádu tisíců… ale i za sto korun.
Aktovky pro akta od A do Z
Aktovky pro akta od A do Z
17.08.2017
Září je jedním z nejčastějších termínů nástupu do nového zaměstnání. Ať už jde o práci manuální nebo manažerskou, vhodné pracovní zavazadlo je žádoucí. Vždy by mělo být vizitkou svého majitele a reklama na ní je také jednou z nejviditelnějších. Tedy – aktovky, když ne na slavná akta X, tak alespoň od A do Z.
Sedm let růstu 3DR
Sedm let růstu 3DR
07.08.2017
V prosinci 2015 jsme na základě výzkumů asociace PPAI uvedli, že v USA od roku 2009 trh reklamních a dárkových předmětů roste. V nových datech zjišťujeme, že růstový trend trvá už sedm let! Co vše dalšího jsme se dozvěděli?
Zápisník na prázdniny i do školy
Zápisník na prázdniny i do školy
31.07.2017
… a do domácnosti, do práce a pro život. Zápisník je velmi osobní záležitost a jako reklamní dárek zcela nezastupitelný. Nabízíme jich pro všechny cílové skupiny přes dvě stovky a třetí desítku článků komoditního seriálu zahajujeme právě jimi.
(Nejen) spinner – letní 3DR hit
(Nejen) spinner – letní 3DR hit
10.07.2017
Zaujmout něčím novým je pro tvůrce 3D reklamy jedno z hlavních kréd. Popravdě, spinner je na světě už od 90. let minulého století, ovšem až na jaře letošního roku jsme se dostali do něčeho, co můžeme směle nazvat spinnerománie. Tou hlavní a trvalou mánií v oboru reklamních a dárkových předmětů ale je – nabízet stále něco nového. Zkrátka novinky.
Payper, technicky vychytaný do nejmenšího detailu – No. II
Payper, technicky vychytaný do nejmenšího detailu – No. II
27.06.2017
Druhá část povídání o technologických zajímavostech oděvů značky Payper potvrdí jejich vhodnost pro reklamní využití - právě s ohledem na kvalitu, praktičnost a vkusné provedení. Pojednali jsme o materiálech a střihu, nyní se podíváme na detaily, práci s barvami, design a branding.
Payper, technicky vychytaný do nejmenšího detailu – No. I
Payper, technicky vychytaný do nejmenšího detailu – No. I
14.06.2017
V dubnu 2015 jsme v nabídce představili novou značku reklamního textilu – Payper. Výběr z prvních 30 položek jsme postupně rozšířili na aktuálních 70, mezi nimiž jsou se stálicemi 3DR módy (trička, polokošile, vesty, mikiny a bundy) nově i šestery kalhoty a kraťasy. Každá oděvní značka má svá specifika a pro Payper jsou tou největší předností technologie, vychytané do nejmenšího detailu.
Pro pitný režim na každém kroku
Pro pitný režim na každém kroku
06.06.2017
Sportovní lahev je dnes pojem a hit. V široké nabídce materiálů, stylů a technologických vlastností pro uchování kvality nápoje si k doplnění tekutin podle okamžité potřeby vybere každý, nejen sportovci. Pít je základní životní nutnost, ale měla by být i požitkem. Pro jubilejní, dvacátý díl seriálu o významných komoditách 3DR produktů jsme tedy vybrali dokonale – předmět, spojující příjemné s užitečným.
Vyšší level outdooru? Hi-trek!
Vyšší level outdooru? Hi-trek!
31.05.2017
Spojit slova hi-tech a trek v jediné je zcela na místě a nejde o prázdný pojem na efekt. Naplňujeme ho širokou škálou hi-tech výstroje a výzbroje pro bezpečnější a komfortnější prožití cest všech typů.

Předchozí ... 17 ... Další

Kategorie