Zprávy ze světa reklamních předmětů

Schwarzwolf na prahu dospělosti
Schwarzwolf na prahu dospělosti
06.01.2017
Trpělivá práce dovedla značku Schwarzwolf Outdoor zdárně do dospělosti. Letos skutečně slaví osmnáctiny a my vám nabízíme její nový katalog se dvěma šťastnými sedmičkami předmětů pro outdoor, turistiku, cykloturistiku a další venkovní aktivity.
Rok s 3DR
Rok s 3DR
21.12.2016
Přelom roku je časem bilancování a nových předsevzetí, která se snadno přijmou, ale hůře plní, nebo brzy zapomenou. My na plnění těch našich myslíme cely rok (už potřiadvacáté): nabízet reklamní a dárkové předměty s výhodným poměrem kvality a ceny a být seriózní, zákaznicky zaměřenou agenturou.
Peněženka - symbol obchodního partnerství
Peněženka - symbol obchodního partnerství
12.12.2016
Správně obdarovat obchodního partnera je v podnikání mimořádně důležitá záležitost. Start, kontinuitu a progresi obchodních vztahů můžeme podpořit individuálně zvoleným dárkem při znalosti zájmů a vkusu cílové osoby nebo obecně uznanou komoditou. Kvalitní peněženka symbolicky vyjádří i společný cíl – zisk a prosperitu.
Obdarujte výběrem
Obdarujte výběrem
28.11.2016
Pro předání dárkových kupónů, poukazů, certifikátů a voucherů jsou Vánoce ideální příležitostí. Obdarovaný si vybere zboží nebo službu podle svých zájmů a vkusu a v čase, který mu vyhovuje. Máte mezi svými obchodními partnery nebo zaměstnanci takové, jejichž záliby a přání neznáte a volba vánočního dárku pro ně tedy není snadná? Darujte jim výběr na mujdarek.eu.
3DR Trendy 2016
3DR Trendy 2016
23.11.2016
Na sklonku roku bývá zvykem bilancovat. Nikoliv vzpomínat na uplynulé období s nostalgií, ale hodnotit s pohledem do budoucnosti. Ta začíná dnes. Jaké trendy v oboru reklamních a dárkových předmětů roku 2016 k ní vedou?
Manažerské dárky podporují obchod
Manažerské dárky podporují obchod
15.11.2016
Podle PPAI v USA v loňském roce vyhrály ve využití reklamních a dárkových předmětů v komunikačních programech - manažerské dárky. Jistě, když právě ony zásadně zvyšují šanci k uzavření obchodů. A pro spolupráci v novém roce jsou ideální příležitostí k obdarování obchodních partnerů právě vánoční svátky.
Reklamně efektivní skiareály - No. II
Reklamně efektivní skiareály - No. II
02.11.2016
Předpovědí počasí na následující měsíce je mnoho – od Vánoc na blátě až po tuhou zimu, jakou jsme nezažili. Tak či onak, vybavení pro zimní sporty a další venkovní aktivity je potřeba obnovit, doplnit… A máme tu skvělé vánoční dárky pro obchodní partnery, zaměstnance a další cílové skupiny!
Vina vína
Vina vína
24.10.2016
Reklamní gastronomii se v aktualitách věnujeme významně, jak si i zaslouží. Její perlou – vínem - jsme se dříve zabývali hlavně v souvislosti s našimi sommeliéry a cizelovanou nabídkou kvalitních vín. Tak proč tedy Vina vína? Dozvíte se na závěr.
Vánoční speciál
Vánoční speciál
18.10.2016
O Vánocích a vůbec v čase závěru roku je vše výjimečné a speciální. Proto jsme z nabídky tisíců reklamních a dárkových předmětů vybrali ty nejvhodnější k obdarování právě v tomto období a sestavili z nich – Vánoční speciál.
Kalendáře a diáře – rok jisté reklamy
Kalendáře a diáře – rok jisté reklamy
03.10.2016
Jsou reklamní a dárkové předměty sezónní a celoroční. Kalendáře a diáře patří k oběma. Pravidelně se jim věnujeme právě touto dobou, protože jde o jeden z nejčastějších dárků k svátkům závěru roku pro téměř všechny cílové skupiny. Mimo jiné proto, že po předání nastupuje jejich celoroční používání, a tedy i efektivní reklamní působení.

Předchozí ... 19 ... Další

Kategorie