Zprávy ze světa reklamních předmětů

3DR Trendy 2016
3DR Trendy 2016
23.11.2016
Na sklonku roku bývá zvykem bilancovat. Nikoliv vzpomínat na uplynulé období s nostalgií, ale hodnotit s pohledem do budoucnosti. Ta začíná dnes. Jaké trendy v oboru reklamních a dárkových předmětů roku 2016 k ní vedou?
Manažerské dárky podporují obchod
Manažerské dárky podporují obchod
15.11.2016
Podle PPAI v USA v loňském roce vyhrály ve využití reklamních a dárkových předmětů v komunikačních programech - manažerské dárky. Jistě, když právě ony zásadně zvyšují šanci k uzavření obchodů. A pro spolupráci v novém roce jsou ideální příležitostí k obdarování obchodních partnerů právě vánoční svátky.
Reklamně efektivní skiareály - No. II
Reklamně efektivní skiareály - No. II
02.11.2016
Předpovědí počasí na následující měsíce je mnoho – od Vánoc na blátě až po tuhou zimu, jakou jsme nezažili. Tak či onak, vybavení pro zimní sporty a další venkovní aktivity je potřeba obnovit, doplnit… A máme tu skvělé vánoční dárky pro obchodní partnery, zaměstnance a další cílové skupiny!
Vina vína
Vina vína
24.10.2016
Reklamní gastronomii se v aktualitách věnujeme významně, jak si i zaslouží. Její perlou – vínem - jsme se dříve zabývali hlavně v souvislosti s našimi sommeliéry a cizelovanou nabídkou kvalitních vín. Tak proč tedy Vina vína? Dozvíte se na závěr.
Vánoční speciál
Vánoční speciál
18.10.2016
O Vánocích a vůbec v čase závěru roku je vše výjimečné a speciální. Proto jsme z nabídky tisíců reklamních a dárkových předmětů vybrali ty nejvhodnější k obdarování právě v tomto období a sestavili z nich – Vánoční speciál.
Kalendáře a diáře – rok jisté reklamy
Kalendáře a diáře – rok jisté reklamy
03.10.2016
Jsou reklamní a dárkové předměty sezónní a celoroční. Kalendáře a diáře patří k oběma. Pravidelně se jim věnujeme právě touto dobou, protože jde o jeden z nejčastějších dárků k svátkům závěru roku pro téměř všechny cílové skupiny. Mimo jiné proto, že po předání nastupuje jejich celoroční používání, a tedy i efektivní reklamní působení.
Vanilla Season aneb 5DR
Vanilla Season aneb 5DR
23.09.2016
Hra s motivem 3DR znamená: 5 Dobrých Roků s Vanilla Season. Tolik let je značka na světě a dává lidem radost z vaření, stolování a relaxace. Ke třem dimenzím tedy můžeme přidat další dvě do pětky: zážitková gastronomie a pozitivní emoce. To vše opět najdete v novém katalogu značky.
Komunikační účel světí 3DR prostředky
Komunikační účel světí 3DR prostředky
02.09.2016
Upravený machiavelistický výrok samozřejmě míníme v oboru reklamních a dárkových předmětů seriózně, jak co do účelu, tak i prostředků. Podívejme se, k jakému vývoji podle PPAI došlo v posledních letech ve využití 3DR produktů u pěti nejčastějších komunikačních programů. A nejen to.
Bunda – to nejlepší navrch!
Bunda – to nejlepší navrch!
24.08.2016
V seriálu o stěžejních druzích reklamních a dárkových předmětů jsme v patnáctém díle. Pro ten jsme si před zvolna se blížící chladnou sezónou roku vybrali bundy, které jsou po tričkách, polokošilích, vestách a mikinách jubilejním, pátým dílem o oblečení. Víte, odkud vlastně máme název tohoto oblíbeného svrchního oděvu?
Škola volá: Propiska, roller či pero?
Škola volá: Propiska, roller či pero?
10.08.2016
Žáčci, žáci, studenti… i přes všechny moderní přístroje ICT je nejen ve školství, ale v životě samém nepostradatelným vhodný psací nástroj a jeho správné používání. S nástupem dětí, teenagerů a mladých dospělých do škol všeho druhu věnujeme jeho výběru potřebnou pozornost.

Předchozí ... 21 ... Další

Kategorie