Zprávy ze světa reklamních předmětů

Nový iMi katalog jako ze sna
Nový iMi katalog jako ze sna
10.05.2016
Zatímco vloni jsme do hlavního katalogu zapracovali - podle nového loga v isometrické axonometrii - realistická prostředí, v novém iMi katalogu pro léta 2016 a 2017 najdete ve stejném stylu světy surrealistických snů. Ovšem co se reklamních a dárkových předmětů týká, ty plní sny skutečné.
Nejen jaká 3DR, ale i k jaké příležitosti
Nejen jaká 3DR, ale i k jaké příležitosti
26.04.2016
Průzkumy renomované instituce PPAI nabízejí zajímavá data nejen o sortimentu reklamních a dárkových předmětů, ale také o jejich využití pro konkrétní komunikační projekty a cíle. Co tedy vítězí?
Jubilejní komodita? Fenomén Nůž!
Jubilejní komodita? Fenomén Nůž!
13.04.2016
Pro desátý díl našeho komoditního seriálu jsme chtěli vybrat opravdu těžký kalibr světa reklamních a dárkových předmětů. Ani to nedalo moc práce. Tedy nůž, zvláště na léto ideální dárek.
Pro letní 3DR hrátky za každého počasí
Pro letní 3DR hrátky za každého počasí
04.04.2016
Společenské, stolní a sportovní hry co do tržních objemů sice mezi reklamními a dárkovými předměty nepatří k TOP, ale cílovými skupinami jsou přesto velmi vítány. Přinášejí jim radost, tedy pocit, který významně posiluje loajalitu obdarovaných k dárci. A na léto jsou tím pravým dárkem.
Velký malý 3DR předmět
Velký malý 3DR předmět
03.03.2016
V osmém díle komoditního seriálu se zaměříme na po všech stránkách skvělý reklamní předmět – USB flash disk. Účelný, praktický, designový, přenosný, trvanlivý, odolný, spolehlivý, variabilní… Tento hi-tech předmět s komfortní možností potisku má historii sice krátkou, ale už se stačil zařadit mezi stálice trhu 3D reklamy.
Den D reflexních prvků nastal …
Den D reflexních prvků nastal …
22.02.2016
5. února 2016 byla ve Sbírce zákonů vyhlášena novela zákona o silničním provozu s účinností k 20. únoru. Čas reflexních prvků pro chodce, pohybujících se při snížené viditelnosti v lokalitách bez veřejného osvětlení a chodníků, je tu. Tak proč je v podobě 3D reklamy nerozdat svým cílovým skupinám pro jejich bezpečnost?
Je zde rok pracovité Opice
Je zde rok pracovité Opice
05.02.2016
Čínský rok klidné a nevýrazné Kozy, který právě končí, klidný a nevýrazný rozhodně nebyl. Co nás tedy asi čeká v roce temperamentní a nevyzpytatelné Opice, navíc pod vlivem Ohně? Záleží opět hlavně na nás.
Hrnek pro každého!
Hrnek pro každého!
29.01.2016
Reklamním hrnkům jako fenoménu 3DR se věnujeme, jak si zaslouží, tedy často. Uvedli jsme jimi náš komoditní seriál, zveřejňujeme k nim statistická data renomovaných institucí, zvláště v zimních měsících je spojujeme se zážitkovou gastronomií, ale co hlavně, nabízíme jich širokou škálu pro vaše komunikační kampaně.
TOP 5 3DR v USA
TOP 5 3DR v USA
13.01.2016
Jak se vyvíjely prodeje reklamního textilu, psacích potřeb, nápojového nádobí, reklamních tašek a PC doplňků, tedy TOP 5 mezi reklamními a dárkovými předměty na trhu USA? Na tuto otázku nám odpoví výzkumy asociace PPAI.

Předchozí ... 21 ... Další

Kategorie