Pokročilé
vyhledávání
 

Zprávy ze světa reklamních předmětů

Kolikrát denně…

Kolikrát denně…

19.02.2009

Nemáme samozřejmě na mysli nic jiného, než četnost použití 3D předmětu (nejen) za den. Ve výše uvedeném výzkumu (ASI) byla položena i tato otázka v souvislosti s předměty, které nejsou nošeny na těle,

Co je doma, počítá se

Co je doma, počítá se

19.02.2009

V minulém e-zine jsme zmínili výzkum, který provedl ASI (Advertising Specialty Institute) v USA v loňském roce. Zabýval se i tím, kde „končí“ reklamní předměty po předání.

Poselství z Düsseldorfu – vydržet!

19.02.2009

Zatímco vloni jsme o minulém ročníku veletrhu PSI Trade Fair psali jako setrvale rostoucím veletrhu, letos je vše jinak. Důvod? Krize, která se z finančních a ekonomických sfér nastěhovala i do myslí lidí.

Kraslice pro každého

Kraslice pro každého

07.01.2009

Věnovat se Velikonocím již na počátku nového roku? Ale ano, to je ten správný čas. Zvláště v případě dárků nebo reklamních předmětů vhodných k tomuto svátku a vyráběných v Číně je čas nejpříhodnější. Pokud takový předmět hledáte, máme pro vás typ.

Kdo byl svatý Valentýn?

Kdo byl svatý Valentýn?

06.01.2009

Kořeny významnějšího ze dvou svátků, kterým se také věnujeme v tomto vydání e-zine – Velikonoc – zmiňovat nebudeme. Není to projev neúcty, ale 2 000 let starý Kristův příběh, který navázal na židovský svátek Pesah a splynul s lidovými tradicemi vítání jara.

Kam kráčí China Import & Export Fair?

05.01.2009

Odráží-li veletrh situaci a vývoj v daném oboru, pak o veletrzích 3D reklamy v Číně to platí bez výhrad. Dvě nejvýznamnější podzimní akce China Import & Export Fair přímo v místě konání za iMi Partner mapovala Veronika Vykoupilová.

Několik stupňů od bodu varu

Několik stupňů od bodu varu

05.01.2009

Nároky na hygienu a čistotu v provozech všech typů, zvláště v rámci Evropské unie, setrvale stoupají. Výrobní, logistic­ká, distribuč­ní i obchodní centra – všude je na jednom z předních míst zájmu řídících manažerů pořádek.

Pomocník do nepohody

Pomocník do nepohody

04.01.2009

Na počátku úspěchu obvykle bývá dobrý nápad. Mámy kdysi dětem dávaly před cestou do školy na krk klíč pověšený na provázku či tkaničce, aby jej zaručeně neztratily a dostaly se domů. To byl nápad určitě velmi dobrý.

Předchozí 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21

Přihlášení / Odhlášení rozesílky

Zadejte e-mailovou adresu

Rozesílky

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag