Zprávy ze světa reklamních předmětů

S novým katalogem Schwarzwolf Outdoor do nového roku!
S novým katalogem Schwarzwolf Outdoor do nového roku!
04.01.2016
Aby byl symbolický trek ze starého roku do nového co nejpříjemnější, nabízíme vám k němu 88 předmětů pro outdoor, turistiku, cykloturistiku a další venkovní aktivity. Tak, jak je nabízí nový katalog značky Schwarzwolf Outdoor.
TOP 100 3DR
TOP 100 3DR
14.12.2015
Představujeme vám TOP 100 reklamních a dárkových předmětů z naší nabídky, jak je vidí account manažeři.
Trh 3DR v USA sílí
Trh 3DR v USA sílí
08.12.2015
Jedna z nejvýznamnějších asociací sdružující hráče na trhu reklamních a dárkových předmětů PPAI uvádí, že prodeje v USA rostou vytrvale od roku 2009. Podívejme se i na pohyby mezi jednotlivými kategoriemi sortimentu.
Vesta aneb „ďábelsky“ krásná 3DR
Vesta aneb „ďábelsky“ krásná 3DR
30.11.2015
Vesta má historicky pověst noblesního oděvu. Ani dnes, kdy i na trhu reklamních a dárkových předmětů převažují vesty sportovní, jim nechybí styl a patří k módnímu textilu. A proč jsou krásné „ďábelsky“? Čtěte v dalším díle našeho komoditního seriálu.
Pravý čas na vánoční „last minute“ dárky
Pravý čas na vánoční „last minute“ dárky
09.11.2015
Pracovní kvas před závěrem roku mnohým z vás neumožnil včas řešit vánoční dárky pro cílové skupiny vašich firem či institucí. Pořídit je výběrem ze širokého sortimentu v řádu dnů a ještě s výraznou slevou? Zde je náš výprodej!
Bezpečnost ve znamení 3DR
Bezpečnost ve znamení 3DR
30.10.2015
Do roka a do dne… pravil kdysi Jiráskův psohlavec Kozina. My jsme právě před rokem psali o blížící se povinnosti chodců nosit reflexní prvky. Jaká je tedy situace nyní? 3DR reflexní prvky pro vaše cílové skupiny jsou skutečně na pořadu nikoliv roků, ale dnů…
Kšiltovka aneb do třetice pořádná 3DR
Kšiltovka aneb do třetice pořádná 3DR
05.08.2015
Do třetice pořádná proto, že o kšiltovkách jako fenoménu mezi reklamními a dárkovými předměty jsme psali už dvakrát a k pokrývce hlavy jsme správně přiřadili přídavné jméno pořádná. V rámci dalšího dílu komoditního seriálu máme kolem kšiltovek další zajímavosti
Polokošile – první dáma 3DR módy
Polokošile – první dáma 3DR módy
24.06.2015
Název módní veličiny neznamená nic polovičního. První část slova označuje královskou hru na koních - pólo. Po ní polokošile (nebo vlastně pólotrička?) zasáhly tenis, kriket či golf, stejně jako módu pro běžnější nošení, ovšem vždy ve znamení elegance. Proto jsou ve 3DR vždy nejen předmětem, ale noblesním reklamním dárkem.
Batoh - čím plnější, tím víc 3DR
Batoh - čím plnější, tím víc 3DR
09.06.2015
Tašky, kufry, batohy, obecně zavazadla jsou jedním z hlavních sortimentních druhů reklamních a dárkových předmětů. Odběratelům nabízejí vynikající vlastnosti 3D reklamního nástroje – jsou účelné, často jde o atraktivní produkty a hlavně jsou vidět. Zaměřme se podrobněji na fenomén mezi zavazadly – batohy.
Tří 3. míst v H3DR si ceníme
Tří 3. míst v H3DR si ceníme
02.06.2015
Předloni Absolutním vítězem, vloni sedmkrát „na bedně“ včetně dvou prvních míst… Z tohoto úhlu pohledu se letošní tři bronzy v 15. ročníku soutěže Hvězda 3D reklamy mohou zdát jako neúspěch. Proč to tak rozhodně nevnímáme?

Předchozí ... 22 ... Další

Kategorie