Zprávy ze světa reklamních předmětů

Vývoj trhu 3DR v USA
Vývoj trhu 3DR v USA
02.08.2016
Hlavním ukazatelem vývoje trhu reklamních a dárkových předmětů v USA je, že prodeje opět vzrostly. Sdělují to data asociace PPAI, která je zveřejnila ve své studii Industry Sales Summary pro rok 2015. Co dalšího zajímavého přinášejí?
Plastové tašky na ústupu!
Plastové tašky na ústupu!
11.07.2016
V rubrice Aktuality se v souvislosti s reklamními a dárkovými předměty často dotýkáme i ekonomicko-politických témat. Už před pěti roky jsme například prognózovali právní omezení plastových tašek a sáčků. Zákonodárný proces je ve vývoji, podívejme se proto na aktuální stav a na to, jak tedy řešit reklamní tašky.
My máme trička, ó my se máme!
My máme trička, ó my se máme!
22.06.2016
Na první četbu v první třídě si vzpomene asi každý. Zamíchat do legendárních vět trička jistě není žádný prohřešek, protože i ona jsou číslo jedna. Jako jedna z prvních voleb reklamních a dárkových předmětů zcela jistě, zvláště pak na začátku letní sezóny.
Geneticky podmíněný 3DR účinek? Gril!
Geneticky podmíněný 3DR účinek? Gril!
14.06.2016
Společně sdílenou radost z nasycení dobře tepelně upraveným pokrmem máme hluboko v genech. Sázka na reklamní účinek obdarováním cílových skupin grily a grilovacím příslušenstvím se tak mění v jistotu.
Na vlnách Hvězdy 3D reklamy
Na vlnách Hvězdy 3D reklamy
01.06.2016
10. května 2016 se na veletrhu ReklamaPolygraf v pražských Letňanech tradičně vyhlašovaly výsledky soutěže reklamních a dárkových předmětů Hvězda 3D reklamy, v pořadí už 16. ročníku. Proti loňsku naše společnost opravdu jako na vlně zaznamenala nárůst počtu ocenění.
Perla v portfoliu značkové 3DR - Pierre Cardin
Perla v portfoliu značkové 3DR - Pierre Cardin
19.05.2016
Je nám ctí oznámit, že v sortimentu značkových reklamních a dárkových předmětů nově najdete psací a kancelářské potřeby francouzské legendy Pierre Cardin.
Nový iMi katalog jako ze sna
Nový iMi katalog jako ze sna
10.05.2016
Zatímco vloni jsme do hlavního katalogu zapracovali - podle nového loga v isometrické axonometrii - realistická prostředí, v novém iMi katalogu pro léta 2016 a 2017 najdete ve stejném stylu světy surrealistických snů. Ovšem co se reklamních a dárkových předmětů týká, ty plní sny skutečné.
Nejen jaká 3DR, ale i k jaké příležitosti
Nejen jaká 3DR, ale i k jaké příležitosti
26.04.2016
Průzkumy renomované instituce PPAI nabízejí zajímavá data nejen o sortimentu reklamních a dárkových předmětů, ale také o jejich využití pro konkrétní komunikační projekty a cíle. Co tedy vítězí?
Jubilejní komodita? Fenomén Nůž!
Jubilejní komodita? Fenomén Nůž!
13.04.2016
Pro desátý díl našeho komoditního seriálu jsme chtěli vybrat opravdu těžký kalibr světa reklamních a dárkových předmětů. Ani to nedalo moc práce. Tedy nůž, zvláště na léto ideální dárek.

Předchozí ... 22 ... Další

Kategorie