Zprávy ze světa reklamních předmětů

Reklamní nápojové nádobí k Vánocům sedí
Reklamní nápojové nádobí k Vánocům sedí
02.12.2013
K svátkům v závěru roku jsme již prezentovali například reklamní textil, kalendáře a diáře či značkové psací potřeby, ale nesmíme zapomenout na nápojové nádobí – hrnky a sklenice. Statistiky k této kategorii reklamních a dárkových předmětů totiž poskytují zajímavé údaje.
„Rychlodárky“ se slevou
„Rychlodárky“ se slevou
20.11.2013
Shánění vánočních dárků na poslední chvíli zná asi každý. Ve stresu jsme také mnozí ochotni si za ně připlatit. Co ale získat výborné dárkové předměty naopak se slevou?
Reklamní a dárkové předměty mají značkovou tradici
Reklamní a dárkové předměty mají značkovou tradici
14.11.2013
O tom, že nejstarším nástrojem propagace je předmět, jistě nikdo nepochybuje. Obor reklamních a dárkových předmětů od předání ovoce či vržení kamene na potvrzení vztahů našich dávných prapředků ušel k desítkám tisíc položek v současnosti fascinující cestu.
Využití reklamních a dárkových předmětů vítězí
Využití reklamních a dárkových předmětů vítězí
31.10.2013
A máme zde novou studii organizace Advertising Specialty Institute z léta 2013. Zaměříme pozornost na něco, co v minulé bylo zmíněno jen v několika řádcích, zatímco nyní podrobně: Proč si lidé ponechávají reklamní a dárkové předměty?
Z kuchyně zajímavého dodavatele reklamních a dárkových předmětů
Z kuchyně zajímavého dodavatele reklamních a dárkových předmětů
21.10.2013
Mít inspirativní obchodní partnery je vždy přínosné. Takovým je i zahraniční studio XD DESIGN, které vedle vývoje a výroby účelných a krásných reklamních a dárkových předmětů s vlastním designem a akcentem na CSR získává moderním způsobem i finanční prostředky právě na vývoj svého sortimentu.
Reklamní dárky se orientují na zákazníky
Reklamní dárky se orientují na zákazníky
02.10.2013
Dobře prodávat a dlouhodobě prosperovat dokážou jen ty firmy, které kromě prodeje myslí především na zákazníka. Reklamní a dárkové předměty jsou jedním z nejlepších nástrojů sloužících této orientaci.
Oděvy pro venkovní nošení mají příjemci nejraději
Oděvy pro venkovní nošení mají příjemci nejraději
12.09.2013
Rok starý výzkum Advertising Specialty Institute uvádí jednoznačný výsledek – venkovní oblečení je superstar mezi reklamními a dárkovými předměty! Darujte mikinu, bundu nebo oděv pro outdoorové aktivity s logem a příjemce si vaši firmu zapamatuje nejspíš stoprocentně. A to není vše!
Katalog pro kompletní Vánoce
Katalog pro kompletní Vánoce
02.09.2013
Po roce Vánoce přicházejí… zpívá se v populární písni ze šedesátých let minulého století. Každoročně touto dobou zdůrazňujeme, že pro trh reklamních a dárkových předmětů už Vánoce vlastně začínají a je tedy čas vybírat z nového vánočního katalogu.
Nový katalog Vanilla Season  – dárkové předměty pro zážitkovou gastronomii a relaxaci
Nový katalog Vanilla Season – dárkové předměty pro zážitkovou gastronomii a relaxaci
02.09.2013
Vydáním dalšího katalogu luxusních předmětů pro vaření, stolování a relaxaci Vanilla Season slavíme dvouleté výročí vytvoření této značky. V její nabídce je už celkem 46 krásných dárků… třeba právě k Vánocům!
Putování starého kozla v moderním světě
Putování starého kozla v moderním světě
22.08.2013
Vítězit v odborných soutěžích je úspěch, ale to správné ocenění přichází až od klienta a spotřebitelů.

Předchozí ... 30 ... Další

Kategorie