Zprávy ze světa reklamních předmětů

Pomlázky do rukou…
Pomlázky do rukou…
31.03.2010
Velikonoční nabídku ve 3D inspiraci na webu iMi Partner doplníme o poněkud netradiční předměty. Velikonoční vajíčka ve stylu high-tech, dalo by se říci.
Lepší nálada na letošním veletrhu PSI Trade Fair
Lepší nálada na letošním veletrhu PSI Trade Fair
24.03.2010
Zprávy o loňském ročníku největší evropské výstavní akce v oboru 3D reklamy jsme uvedli slovy, že krize zasáhla nejen ekonomiku, ale i myšlení lidí. Co ukázal letošní PSI Trade Fair?
Hvězda 3D reklamy ve finále
Hvězda 3D reklamy ve finále
16.03.2010
Zatímco v minulém článku o soutěži Hvězda 3D reklamy jsem avizoval její uzávěrku, nyní už máme na stole výsledkovou listinu. Přijměte pozvání k vyhlášení vítězů na veletrhu Reklama Polygraf v Praze dne 23. března 2010 v 15 hodin.
Je jaro, tak co doma
Je jaro, tak co doma
12.03.2010
Obor 3D reklamy má jaro rád. Dárkové a reklamní předměty tomuto ročnímu období zasvěcené přímo vybízejí jejich příjemce nesedět doma a vyrazit ven do probouzející se přírody.
Asociace jiného druhu
Asociace jiného druhu
12.03.2010
Patrně každý obor je zaštítěn nějakým profesním sdružením. Asociace prosazují zájmy svých členů a měly by kultivovat danou činnost. Tak je tomu i ve 3D reklamě, kde najdeme mimo jiné IPPAG, asociaci jiného druhu.
Hvězda 3D reklamy míří k cíli
Hvězda 3D reklamy míří k cíli
17.02.2010
Tím cílem je míněna prozatím jen uzávěrka jubilejního 10. ročníku soutěže reklamních a dárkových předmětů Hvězda 3D reklamy. Datem, kdy je možné soutěžní práce přihlásit a doručit na Asociaci 3D reklamy, je 5. březen 2010.
Na obzoru Sv. Valentýn
Na obzoru Sv. Valentýn
18.01.2010
Před rokem jsme se vypravili do historie a zjistili, kde leží kořeny svátku zamilovaných. 14. únor není o nákupech drahých darů, ale na milou drobnost pro blízkou osobu nezapomeňte.
Věk nad 50 let výzvou pro dodavatele 3D reklamy
Věk nad 50 let výzvou pro dodavatele 3D reklamy
15.01.2010
Výše uvedený výzkum se též zabýval tím, jak vnímají koncoví zákazníci (stále jsou míněny firmy, které 3D reklamu nakupují) účinnost propagačním předmětů s ohledem na věk.
3D reklama na vrcholu mediální pyramidy?
3D reklama na vrcholu mediální pyramidy?
15.01.2010
Není pochyb, že propagační předměty jsou jedním z nejefektivnějších nástrojů reklamy. Potvrzují to nejen zkušenosti z praxe, ale i výzkumy renomovaných institucí.
Kdo čeká, nedočká se
Kdo čeká, nedočká se
13.01.2010
Rok 2009 bychom mohli nazvat rokem čekání. Na jeho začátku jsme čekali, jak se v našem oboru projeví světová hospodářská krize, pak jsme každé čtvrtletí netrpělivě očekávali výstupy z Českého statistického úřadu, abychom si potvrdili, že krize opravdu existuje a zároveň se utěšovali, že v ČR na tom ve srovnání s jinými zeměmi nejsme zase až tak hrozně.

Předchozí ... 44 ... Další

Kategorie