Zprávy ze světa reklamních předmětů

Opět nárůst trhu?!
Opět nárůst trhu?!
19.07.2018
Nová data PPAI o vývoji trhu reklamních a dárkových předmětů hovoří jasně: vloni už osmým rokem v USA rostly prodeje, proti roku 2016 o celé 2 miliardy na 23 285 980 409 USD! Co zajímavého dále?
Na kola!
Na kola!
10.07.2018
Zažíváme boom nových cyklostezek a stáváme se zemí cyklistice zaslíbenou. Pořídit si pořádné jízdní kolo ovšem nestačí, chce to i kvalitní výstroj a výzbroj. Trh reklamních a dárkových předmětů s tím počítá.
Kampaň komodit pro kempink
Kampaň komodit pro kempink
28.06.2018
Aby pobyt v kempech byl příjemný, záleží nejen na personálu, jeho službách, ale i návštěvnících a na tom, čím jsou pro pobyt vybaveni. Tedy?
Piquenique? Prostě piknik!
Piquenique? Prostě piknik!
19.06.2018
Moderní piknik vznikl ve Francii a v nové aktualitě si i o tom povíme více. Spojíme-li, že v přírodě chutná dvojnásob a hlad je nejlepší kuchař, máme tu jeden z nejpříjemnějších stylů kultury stolování – piknik! Co vzít s sebou?
Hi-tech hity
Hi-tech hity
13.06.2018
Na konci roku 2016 jsme uvedli trendy reklamních a dárkových předmětů: pro párty a oslavy, k cestování, komunikaci a objevům, dále předměty potvrzující společenskou odpovědnost dárců a produkty pro zdraví a regeneraci. V polovině 2018 přidáme supertrend: špičkové technologie!
To pravé pro mileniály? Reklamní předměty!
To pravé pro mileniály? Reklamní předměty!
04.06.2018
Podívejme se na to, jak významnou cílovou skupinou je generace přelomu tisíciletí z hlediska reklamních a dárkových předmětů. Bez nadsázky platí, že tento druh reklamy je pro firmy a značky ve vztahu k mileniálům jedinečnou investicí do budoucna.
Z3DRAVÍ!
Z3DRAVÍ!
28.05.2018
Stručný titulek obsahuje dva podstatné pojmy: zdraví a 3DR. Co může nabídnout trh reklamních a dárkových předmětů pro zdraví v sezóně letních dovolených a prázdnin?
Čtvrtstoletí iMilogie …
Čtvrtstoletí iMilogie …
14.05.2018
Je to tak, v letošním roce společnost iMi Partner slaví 25 let! Od našich začátků doznala 3DR scéna zásadních změn a je nám ctí, že jsme toho byli - a věříme, že i nadále budeme - aktivní účastníci a spolutvůrci. Jubileum slavíme i novým katalogem!
Ekoprint a jiné
Ekoprint a jiné
30.04.2018
K rubrice reklamních a dárkových předmětů z papíru a psacích potřeb – iMi Print – můžeme přiřadit i jednu virtuální: Ekoprint. Posilujeme tak nejen sortiment vkusných a k přírodě šetrných produktů, ale i naši firemní společenskou odpovědnost.
Pocity a dojmy – a co na ně statistika?
Pocity a dojmy – a co na ně statistika?
16.04.2018
Co ovlivní potřebu a chuť navázat a prohlubovat spolupráci, uzavřít obchod? Dobrý pocit a dojem z nich. Do jaké míry jsou tyto zásadní psychoemocionální stavy ovlivnitelné dobře nebo špatně vybranými reklamními předměty a dárky, jsme dokladovali mnohokrát. K dispozici je i nová statistika.

Předchozí ... 16 ... Další

Kategorie