Zprávy ze světa reklamních předmětů

Hlavně jde o identifikaci
Hlavně jde o identifikaci
18.05.2009
Obdarovávat, dělat druhým radost… Ano, to je důležité. Přirozenou lidskou vlastností je však za to také něco získat a v případě reklamních a dárkových předmětů je tím ziskem jejich identifikace s dárcem.
Všechno pěkně při ruce
Všechno pěkně při ruce
18.05.2009
Kdo by neznal ty urostlé borce z televizních reklam na vše možné, jak za obdivu krásných dívek a žen kráčejí ve zpomaleném záběru jen v riflích a proklatě nízko pod boky se jim na širokém řemenu houpe - nářadí?
3DR je odměnou za přízeň klientů
3DR je odměnou za přízeň klientů
15.05.2009
Reklamní a dárkové předměty jsou důležitou a nepostradatelnou součástí vytváření a pěstování vztahů Regionální rady Jihovýchod.
Fans v rytmu samby?
Fans v rytmu samby?
15.05.2009
Představme si ochozy stadionů plné fotbalových fanoušků, jak se vlní v rytmu samby. V rukou drží neodmyslitelná chrastítka a do branek na obou stranách hřiště padá gól za gólem k radosti všech…
Pro pohodu letních posezení
Pro pohodu letních posezení
14.05.2009
Pokud jsme se v některém ze zimních e-zinů věnovali nádobí určenému pro konzumaci kávy nebo čaje v chladných dnech, neznamená to, že léto by pro vychutnání těchto oblíbených nápojů bylo méně vhodné. Právě naopak!
Nářadí Schwarzwolf – a jede se dál!
Nářadí Schwarzwolf – a jede se dál!
14.05.2009
Jedním z hlavních cílů značky Schwarzwolf je rozšiřovat nabídku sortimentu kvalitních výrobků pro outdoor, sport a trávení volného času. Populárnější je v posledních letech cyklistika a také pro ni Černý vlk připravuje systémově propojené produkty.
Ve Hvězdě jsme opět sbírali ceny
Ve Hvězdě jsme opět sbírali ceny
12.05.2009
Devátý ročník soutěže reklamních a dárkových předmětů Hvězda 3D reklamy se tradičně nemohl obejít bez účasti předmětů společnosti iMi Partner. A některé z nich opět vystoupily, jak se říká, „na bednu“.
Prioritu má vyhledávání
Prioritu má vyhledávání
12.05.2009
O nových internetových stránkách iMi Partner jsme hovořili s Martinem Jarošem, e-business developerem společnosti.
Kdo hledá, na iMi Hledači najde
Kdo hledá, na iMi Hledači najde
05.05.2009
Určitě jste to už také četli nebo slyšeli. Na www.imi.cz byl před několika týdny uveden do ostrého provozu iMi Hledač reklamních předmětů. Autoři o něm hovoří jako o mini Googlu 3D reklamy.
Nový web zvýší pohodlí pro zákazníky
Nový web zvýší pohodlí pro zákazníky
05.05.2009
Dominantou nového webu iMi Partner je intuitivní vyhledávač. To však neznamená, že by jeho implementace znamenala jedinou změnu, ke které na internetové stránce www.imi.cz došlo.

Předchozí ... 46 Další

Kategorie