Zprávy ze světa reklamních předmětů

Schwarzwolf podporuje cestovatele
Schwarzwolf podporuje cestovatele
28.08.2009
Vrátili jsme se z naší cesty Ukrajinou a Moldávií v pořádku zpět do Čech a rádi bychom Vám poděkovali za poskytnutou pomoc, protože i Vaše firma přispěla nemalou měrou ke zdárnému průběhu naší výpravy.
Hodinky? Schwarzwolf Decenio!
Hodinky? Schwarzwolf Decenio!
28.08.2009
Oslavit první jubileum je potřeba jak se patří. Ubíhající čas se měří hodinkami a ty jsou i jednou z položek sortimentu značky Schwarzwolf. První desetiletí si však žádá něco opravdu výjimečného. Tím se stala speciální edice pouhých 100 kusů mechanic
Schwarzwolf web v novém
Schwarzwolf web v novém
27.08.2009
U příležitosti desetiletého výročí značky Schwarzwolf byly webové stránky převlečeny do kompletně nového kabátu.
Nový katalog zase o vlčí krok dál
Nový katalog zase o vlčí krok dál
27.08.2009
Skutečně, právě vydaný katalog produktů Schwarzwolf pro závěr roku 2009 a rok příští má jinou a věříme, že lepší podobu. Začali jsme samozřejmě českou verzí a další jazykové mutace na sebe nenechají dlouho čekat.
Schwarzwolf v datech
Schwarzwolf v datech
26.08.2009
Prvních deset let existence značky Schwarzwolf je doslova nabito událostmi. Ty nejzásadnější jsme podrobněji popsali v předchozím článku a nyní pro snadnější orientaci nabízíme životopis černého vlka v přehledné časové ose.
Deset let ve stopách Černého vlka
Deset let ve stopách Černého vlka
26.08.2009
Jako černočervené korále na stříbřité šňůře vedou všemi vydáními e-zine informace o novinkách značky Schwarzwolf. Černý vlk je na světě ovšem mnohem déle než internetový newsletter a právě slaví své první jubileum.
Ještě větší komfort
Ještě větší komfort
03.07.2009
Aktivní ženy jsou velevýznamnou cílovou skupinou také pro výrobce oděvů. Cítit se příjemně po rušném pracovním dnu doma, na zahradě či u relaxace jogou, to bylo cílem společnosti Promodoro při zavedení Wellness kolekce 2009.
Milá reklama
Milá reklama
03.07.2009
Reklamní dárečky jsou milá pozornost.Občas nějaký ten reklamní předmět dostanu a mám z něho radost. Třeba otvírák na víno, co mají sommeliéři, či propisky známých značek.
Kolik jich mají
Kolik jich mají
29.06.2009
Mezi opakovaně zveřejňovanými výsledky výzkumu ASI (Advertising Specialty Institute) bychom neměli vynechat jednu z nejdůležitějších statistik, tedy kolik dotazovaní obdrželi reklamních a dárkových předmětů celkem.
Vítězí dárky „šité“ na míru
Vítězí dárky „šité“ na míru
29.06.2009
Ve spolupráci s A3DR a agenturou pro výzkum trhu Ipsos Tambor provedla asociace POPAI (Point of Purchase Advertising International) v období od 8. listopadu do 11. prosince 2008 zajímavý průzkum v oblasti reklamních a dárkových předmětů.

Předchozí ... 46 Další

Kategorie