Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
18.09.2017
Reklamní a dárkové předměty ze sortimentu reklamní gastronomie jsou jedny z nejoblíbenějších. Jedinečnou kapitolu mezi nimi představuje nápojové nádobí: cílovými skupinami denně používané, účelné, estetické, branding stále na očích… Není se co divit, že v loňském roce se tato kategorie dostala na druhé místo na trhu 3DR.
Luxus pro každého – Pierre Cardin!
07.09.2017
V květnu 2016 jsme oznámili, že portfolio nabídky reklamních a dárkových předmětů rozšiřujeme o značku Pierre Cardin. Tehdejší první katalog obsahoval 18 položek. Ve druhém, který vychází nyní, jich najdete už 39! Luxus v řádu tisíců… ale i za sto korun.
17.08.2017
Září je jedním z nejčastějších termínů nástupu do nového zaměstnání. Ať už jde o práci manuální nebo manažerskou, vhodné pracovní zavazadlo je žádoucí. Vždy by mělo být vizitkou svého majitele a reklama na ní je také jednou z nejviditelnějších. Tedy – aktovky, když ne na slavná akta X, tak alespoň od A do Z.
07.08.2017
V prosinci 2015 jsme na základě výzkumů asociace PPAI uvedli, že v USA od roku 2009 trh reklamních a dárkových předmětů roste. V nových datech zjišťujeme, že růstový trend trvá už sedm let! Co vše dalšího jsme se dozvěděli?
Zápisník na prázdniny i do školy
31.07.2017
… a do domácnosti, do práce a pro život. Zápisník je velmi osobní záležitost a jako reklamní dárek zcela nezastupitelný. Nabízíme jich pro všechny cílové skupiny přes dvě stovky a třetí desítku článků komoditního seriálu zahajujeme právě jimi.
(Nejen) spinner – letní 3DR hit
10.07.2017
Zaujmout něčím novým je pro tvůrce 3D reklamy jedno z hlavních kréd. Popravdě, spinner je na světě už od 90. let minulého století, ovšem až na jaře letošního roku jsme se dostali do něčeho, co můžeme směle nazvat spinnerománie. Tou hlavní a trvalou mánií v oboru reklamních a dárkových předmětů ale je – nabízet stále něco nového. Zkrátka novinky.
Payper, technicky vychytaný do nejmenšího detailu – No. II
27.06.2017
Druhá část povídání o technologických zajímavostech oděvů značky Payper potvrdí jejich vhodnost pro reklamní využití - právě s ohledem na kvalitu, praktičnost a vkusné provedení. Pojednali jsme o materiálech a střihu, nyní se podíváme na detaily, práci s barvami, design a branding.
Payper, technicky vychytaný do nejmenšího detailu – No. I
14.06.2017
V dubnu 2015 jsme v nabídce představili novou značku reklamního textilu – Payper. Výběr z prvních 30 položek jsme postupně rozšířili na aktuálních 70, mezi nimiž jsou se stálicemi 3DR módy (trička, polokošile, vesty, mikiny a bundy) nově i šestery kalhoty a kraťasy. Každá oděvní značka má svá specifika a pro Payper jsou tou největší předností technologie, vychytané do nejmenšího detailu.
Pro pitný režim na každém kroku
06.06.2017
Sportovní lahev je dnes pojem a hit. V široké nabídce materiálů, stylů a technologických vlastností pro uchování kvality nápoje si k doplnění tekutin podle okamžité potřeby vybere každý, nejen sportovci. Pít je základní životní nutnost, ale měla by být i požitkem. Pro jubilejní, dvacátý díl seriálu o významných komoditách 3DR produktů jsme tedy vybrali dokonale – předmět, spojující příjemné s užitečným.
Vyšší level outdooru? Hi-trek!
31.05.2017
Spojit slova hi-tech a trek v jediné je zcela na místě a nejde o prázdný pojem na efekt. Naplňujeme ho širokou škálou hi-tech výstroje a výzbroje pro bezpečnější a komfortnější prožití cest všech typů.
18.05.2017
Když se prokoušeme hrou s písmeny, dojdeme k jasnému výsledku: Je zde nový Katalog iMi 2017/2018!
12.05.2017
Reklamní textil z funkčních materiálů je stále populárnější. Proč se jim vlastně říká funkční? Reagují na vnější prostředí a oděvy z nich vyrobené nabízejí ve výsledku komfort při běžném použití i při vysoké fyzické námaze. Zvláště u oděvů prvních vrstev nošených přímo na těle – prádlo, tričko, polokošile – je to nanejvýš žádoucí.
18.04.2017
Pomíjet, co právě „jede“, se ve 3D reklamě nevyplácí. Pohybujeme se v prostoru nejen praktického využití produktů, ale také vzhledu, vkusu, stylu, módy, designu,… Už dlouhodobě je trendy zdravý životní styl a vhodnými reklamními a dárkovými předměty pro své cílové skupiny můžete podtrhnout tvrzení, že taková je i sama 3DR.
06.04.2017
Cestovní taška je jako 3D předmět pro každého důležitým průvodcem při pohybu po zemském povrchu, s ohledem na velikost Země prakticky ve 2D. Skutečného cestovatele však zajímá směr a cíl cesty, tedy vlastně 1D. Vybrat tu správnou cestovní tašku cílové skupině je nesmírně zodpovědné, protože s cestováním obvykle bývají spojeny silné emoce – a ty jsou onou čtvrtou dimenzí.
14.03.2017
Připomínka slavné scény z filmu Zpívání v dešti není od věci. Gene Kellymu bylo do tance i zpěvu bez deštníku, ale vašim cílovým skupinám bude přecejen lépe pod jeho ochranou. Zvláště pak s motivem vaší společnosti.
02.03.2017
Touto dobou se pravidelně zabýváme blížícím se jarem a výběrem k němu vhodných reklamních a dárkových předmětů. Letos tomu nebude jinak, ale přesto nabídneme změnu. Jakou?
IPPAG Global Promotions? Promiňte, Prominate!
22.02.2017
Na nedávném mezinárodním veletrhu reklamního průmyslu PSI Düsseldorf, konaného ve dnech 10. až 12. ledna 2017, byla slavnostně představena nová společnost – Prominate. Nová? V roce 2011 členové asociace IPPAG založili firmu pro péči o nadnárodní klienty – IPPAG Global Promotions - nyní přejmenovanou na Prominate. Proč?
08.02.2017
Téměř biblickým vyzněním titulku chceme zdůraznit význam světla pro život a jeho vývoj. Samozřejmě, že ve 3D reklamě nemá tento fyzikální fenomén tak ambiciózní cíle. Je-li však hlavním důvodem ponechání si reklamního či dárkového předmětu vedle vzhledu jeho účelnost, pak svítilny všeho druhu jsou ti praví pomocníci v životech obdarovaných.
02.02.2017
Nářadí je komodita velmi široká. Od zavíracích nožů s přidanými nástroji přes multifunkční nářadí, soupravy pro cyklisty a motoristy, pro zahrady, do kuchyní, ke grilování, až po sady nářadí v pouzdrech a kufrech pro profesionální dílny. To vše je lídr na trhu reklamních a dárkových předmětů schopen dodat.
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.